دانلود قسمت نهم سریال موچین؛ قسمت 9 موچین

به گزارش دور زمین، موچین بعد از گذشت هشت قسمت مخاطبان خودش را پیدا نموده است، اما مخاطبانی بسیار اندک. دلیل آن را نیز در دو نکته می توان جستجو کرد. ابتدا پلتفرمی که موچین در آن هر هفته پخش می گردد. پلتفرمی که هیچ کدام از دو سرویس وی او دی معروف و مورد استفاده عموم نیست و پیش از این موجب شکست سریال خواب زده نیز شده بود.

دانلود قسمت نهم سریال موچین؛ قسمت 9 موچین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت نهم موچین اینجا کلیک کنید

دیگری مضمون و فرم سریال موچین است. اگرچه این نکته قابل تامل است که در جمعیتی هشتاد میلیونی سرزمین ما بالاخره هستند کسانی که هنوز از دیدن علی صادقی، حمید لولایی، مرجانه گلچین و... در قالب نقش های تکراری خسته نشده اند، به چنین مخاطبانی نمی توان خرده گرفت و باید به سلیقه آن ها احترام گذاشت، اما جای هیچ همدلی ای با سازندگان چنین آثاری وجود ندارد.

این که سازندگان چنین آثاری به بهانه داشتن مخاطب به موج سواری روی این سلیقه ها می پردازند به هیچ وجه قابل قبول نیست و آن ها اگر به ساخت این آثار ضعیف ادامه می دهند پس باید انتظار نقد های بی رحمانه و زیر سوال رفتن هنر و سوادشان را نیز داشته باشند.

سال ها مهران مدیری و رضا عطاران و سایرین سریال هایی دیدنی در تلوزیون ساخته اند که مخاطبانی از هر طیفی با آن ارتباط برقرار می کردند. این که کسانی نمی توانند کار هایی با ابعاد آن بزرگان فراوری نمایند به دلیل این که انتخاب نموده اند تا رویه دیگری را پیش بگیرند نیست. آن ها نه سوادش را دارند، نه ذوق و عرضه آن را...

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3250

به "دانلود قسمت نهم سریال موچین؛ قسمت 9 موچین" امتیاز دهید

2 کاربر به "دانلود قسمت نهم سریال موچین؛ قسمت 9 موچین" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت نهم سریال موچین؛ قسمت 9 موچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید