دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات المپیاد ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند

به گزارش دور زمین، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات دومین دوره المپیاد ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند.

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات المپیاد ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات دومین دوره المپیاد ورزش های همگانی مجازی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی منطقه شمال غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه پیروز به کسب مقام شدند.

بر اساس این گزارش، این دور از مسابقات در سه رشته ورزشی طناب زنی، هدف زنی فریزبی و شنای سوئدی به صورت انفرادی برگزار گردید و دانشجویان شرکت کننده فیلم خود را جهت داوری و قضاوت از بیستم بهمن ماه تا پنجم اسفند ماه سال جاری به کارشناسان مربوطه از دانشگاه ارومیه ارسال کردند.

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این رقابت ها خوش درخشیدند و عناوین مختلفی را کسب کردند. در رشته شنای سوئدی، آیسا محمودی از دانشکده پرستاری و مامایی و بهار حبیبی از دانشکده دندانپزشکی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

همچنین در رشته طناب زنی، پریا پارسا از دانشکده داروسازی و زینب عباس زاده از دانشکده پرستاری و مامایی به ترتیب در سکوی اول و دوم ایستادند. در رشته هدف زنی فریزبی، زهرا غیاثوند از دانشکده پرستاری مامایی و الهه قربانی از دانشکده مدیریت توانستند به ترتیب صاحب گردن آویز طلا ونقره شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5276

به "دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات المپیاد ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات المپیاد ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید