خیابان های خال خال میکونوس یونان

به گزارش دور زمین، میکونوس یکی از محبوب‌ترین جزیره‌های مجمع‌الجزایر Cyclades یونان است. میکونوس نزدیک سانتورینی قرار داشته و مورد علاقه تمام مسافران تور یونان است. میکونوس به آب‌های زلال و شفافش، خانه‌های سفیدش و آسیاب‌های بادیش افتخار می‌کند. در کنار معماری و سواحل خارق‌العاده، خیابان‌ها و کوچه‌های زیبای این جزیره نیز در خور توجهی ویژه هستند.

خیابان های خال خال میکونوس یونان

در بیشتر خیابان‌های خوش‌منظره و دیدنی شهر Chora میکونوس، تردد خودرو و وسایل نقیله موتوری ممنوع شده است، بنابراین چیزی وجود ندارد که مزاحم یک پیاده‌روی آرامش‌بخش در تور یونان شود. در این خیابان‌ها تعداد زیادی بوتیک، رستوران، کافه و فروشگاه وجود دارد. معماری سنتی و مختص این جزیره‌ها، در میکونوس نیز به خوبی حفظ و نگهداری شده و اصالت خالص آن را می‌توانید بر روی تک تک دیوارها و کوچه‌های این جزیره ببینید.

میکونوس یکی از زیباترین جزیره‌های دریای اژه و مقصدی عالی و به یاد ماندنی برای تور یونان است. شما می‌توانید از سرزمین اصلی یونان به راحتی با قایق یا هواپیما به میکونوس برسید. تابستان‌های این جزیره فوق‌العاده داغ بوده و کمی هم شلوغ هستند. در باقی ایام سال، میکونوس آب و هوایی معتدل دارد.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2923

به "خیابان های خال خال میکونوس یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان های خال خال میکونوس یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید