خرید در گوانجو

به گزارش دور زمین، استان Guangdong و شهر گوانگجو به عنوان یک منطقه صنعتی و صادراتی مهم چین مشهور هستند. گوانجو یکی از شهرهای ساحلی چین است که درهایش را به روی سرمایه‌گذاری‌های خارجی در چین باز کرده است و به عنوان یک مرکز مالی، اداری و مرکز صادراتی در استان گوانگدونگ به سرعت رشد کرده است. استان گوانگدونگ و شهر گوانجو به طور خاص، برای صنایع وابسته به صادرات و صنایع الکترونیکی شناخته شده‌اند. بنابراین اگر قصد خرید وسایل الکترونیکی، کامپیوتر و هزاران محصول ارزان قیمت دیگر را دارید، گوانجو بهترین انتخاب شما است.

خرید در گوانجو

بازارهای عمده فروشی لباس در گوانجو

تجارت عمده فروشی لباس و پارچه در گوانجو بسیار پر جنب و جوش است و بازارهای عمده فروشی لباس زیادی در گوانجو وجود دارند. مشهورترین بازارهای عمده فروشی لباس در گوانجو این‌ها هستند:

  • بازار Baima (محبوب‌ترین بازار لباس گوانجو، قرار گرفته روبه‌روی ایستگاه راه‌آهن گوانجو)
  • Tianma (نزدیک Bama، مشهور برای لباس‌هایی با برندهای داخلی چین)
  • Xindadi (قرار گرفته روبه‌روی Bama و محصول اصلیش سوئیشرت‌ها و ژاکت‌های پشمی است)
  • Zhanxi (خیابانی با تعداد زیادی بازار عمده فروشی)
  • Hongmian Bubugao (قرار گرفته در پشت Bama و مشهور برای لباس‌های زنانه)

تمام این بازارها در محدوده اطراف ایستگاه راه‌آهن گوانجو قرار گرفته‌اند. این ایستگاه بزرگترین ایستگاه راه‌آهن گوانجو است و در جاده Huanshi غربی و در منطقه Yuexiu قرار دارد. در محدوده این بازارها هتل‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید با اقامت در این هتل‌ها از مزیت نزدیک بودن به بازارها بهره ببرید.

خرید محصولات محلی گوانجو

قلاب‌دوزی کانتونی: قلاب‌دوزی‌های کانتونی در گوانجو برای رنگ‌های روشن، طرح‌های زنده و ایده‌های بکر و عالیشان مشهور هستند.

مجسمه‌های یشمی: به دلایلی، مردم چین عاشق کالاهای یشمی هستند، از لباس‌های تدفین امپراتورها گرفته تا گردنبندهایی که بسیاری از مردم چین امروزه به گردن دارند. زیور آلات یشمی، شامل دستبندهای یشمی، حلقه‌های یشمی و گوشواره‌های یشمی هستند. دکوری‌های یشمی که بسیاری برای دکوراسیون خانه یا دفترشان استفاده می‌کنند شامل گل‌ها و گیاهان یشمی، مجسمه‌های یشمی، حیوانات و پرنده‌های یشمی هستند. گلدان‌های یشمی، کوزه‌ها و دیگر محصولات دکوری نیز خیلی محبوب هستند.

Wang Laoji: این چای یک چای دارویی محبوب است که مردم را در هوای گرم گوانجو خنک می‌کند و برای خنک شدن بعد از خوردن غذاهای خیلی تند نیز کمک فراوانی می‌کند. شیرین و کمی تلخ است ولی به طریقی کمک می‌کند حس سوختنی که بعد از خوردن غذاهای فلفلی مانند غذاهای تند و تیز سیچوان به وجود می‌آید برطرف شود. مردم چین همچنین از این چای به عنوان دارویی برای پایین آوردن تب و درمان دیگر مریضی‌هایی که به حرارت بدن مربوط می‌شوند استفاده می‌کنند. این چای مانند نوشابه در قوطی نیز ارائه می‌شود و حدود 3.5 یوان قیمت دارد و همه جا در دسترس است. همچنین به شکل فنجانی در چایخانه‌ها نیز ارائه می‌شود.

مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری برای لباس و کفش در گوانجو

مرکز بین‌المللی و جهانی تجارت کفش گوانجو: این مرکز، یک دنیا کفش دارد، با تعداد بی‌شماری مغازه کفش فروشی. همه نوع کفش ساخت چین در این مرکز پیدا می‌شود. قیمت‌ها بسیار ارزان هستند. می‌توان با قیمت 150 تا 200 یوان کفش‌هایی را خرید که در کشورهای دیگر مانند آمریکا دو یا سه برابر همین قیمت به فروش می‌رسند.

  • آدرس: چین گوانجو، جاده Zhan Xi

Beijing Road (جاده پکن): Beijing Lu در منطقه مرکزی شهر گوانجو قرار گرفته است. با استفاده از متروی گوانجو و پیاده شدن در ایستگاه Gongyuan Qia می‌توان به سادگی به این محل رسید. این خیابان/پیاده‌رو چند صد متر طول دارد و پر است از مغازه‌های بزرگ و کوچک. هر چیزی که بتوانید تصورش را بکنید در این مغازه‌ها به فروش می‌رسند. چانه زدن فراموش نشود. این خیابان مشهور گوانجو، در آخر هفته‌ها حسابی شلوغ می‌شود.

مرکز خرید خیابان Mouse: خیابان موش (Lao Shu Jie) با نام خیابان خانم‌ها (Nu Ren Jie) نیز شناخته می‌شود. این مرکز در بخش شمالی China Plaza در جاده Zhong Shan قرار دارد. صدها مغازه در این خیابان، محصولات ساخت چین و لباس، کفش و لوازم تزئینی می‌فروشند. جنس‌های این خیابان از اجناس خیابان پکن ارزان‌تر هستند ولی نسبت به آنجا شلوغ‌تر است. چانه زدن هم الزامی است.

خیابان/پیاده‌روی Shangxiajiu: در میان خیابان‌های گوانجو، این خیابان در مقام اول قرار می‌گیرد. این خیابان تاریخی طولانی دارد و رستوران‌ها و هتل‌های خوبی مانند رستوران Taotaoju و هتل Qingping در آن قرار دارند.

  • آدرس: چین، گوانجو، تقاطع خیابان Shangjiu و Xiajiu

مجتمع تجاری قصر در هتل چین: The Palace Mall in China Hotel مکانی معروف برای بازدیدکنندگانی است که می‌خواهند از محیطی آرام و خرید کردن لذت ببرند. صدها مغازه در این مرکز وجود دارد، از جمله چندین فروشگاه از برندهای مشهور و معتبر جهانی مانند گوچی، لوئیس ویتون، فندی، فراگامو و هیوگو باس. هتل چین در کنار خرید، سرویس‌های تفریحی و غذاخوری را نیز ارائه می‌دهد.

  • آدرس: چین، گوانجو، منطقه Yuexiu، جاده Liuhua، شماره 100، هتل چین، طبقه اول

Haizhu Square: این مکان بازاری عظیم است که در سال 1952 ساخته شده است. این مرکز تنها مرکز تجاری نزدیک رودخانه در گوانجو است. همه چیز در این مرکز به فروش می‌رسد: اسباب‌بازی، سوغاتی، محصولات الکترونیکی، غذای خشک شده، لوازم منزل، لباس، پارچه، گل‌های مصنوعی و خیلی چیزهای دیگر. چانه‌زدن فراموش نشود.

Zhuangyuan Fang: کالاها در Zhuangyuan Fang با قیمت‌های عمده فروشی قیمت‌گذاری شده‌اند. Zhuangyuan Fang کوچه‌ای کوچک است که تنها 200 متر طول دارد، ولی به خاطر لباس‌های مد روزش، زیورآلات و خرده‌ریزهایش افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. این مکان بین جوانان خیلی محبوب است.

  • آدرس: چین، گوانجو، Renmin Nan Lu

Huale Road: درست پشت Garden Hotel قرار گرفته است. Garden Hotel هتلی بزرگ و لوکس در گوانجو است که محوطه نشیمن عمومی‌اش این را داد می‌زند. این هتل یکی از مکان‌های دیدنی گوانگجو است. Huale Road مرکزی برای خرید لباس‌های مد روز است و بوتیک‌های شیک فراوانی دارد.

خیابان تجاری Nonglinxia Xialu: خیابان تجاری Nonglinxia Lu بزرگترین منطقه تجاری در ناحیه Dongshan گوانجو است. کالاها در این خیابان قیمت‌های متوسطی دارند و اقلام اصلی که در این خیابان به فروش می‌رسند لباس، کفش، کیف و خوردنی‌های خوشمزه گوانجو هستند.

  • آدرس: چین، گوانجو، ناحیه Dongshan، جاده Nonglinxia

Popular Front: این مکان خوردنی‌های خوشمزه ژاپن، آمریکا و تایوان را ارائه می‌دهد. محصولات مد روز متنوع این مجتمع می‌تواند برای کسانی که به لباس‌ها و مد ژاپن و کره جنوبی علاقه‌مند هستند بسیار جذاب باشد.

  • آدرس: چین، گوانجو، ناحیه Yuexiu، جاده Zhongshan، شماره 25 تا 27

بازارهای خرید هدیه در گوانجو

خیابان آنتیک فروشی Xiguan: این بازار، مغازه‌های زیاد و مورد پسند مجموعه‌داران دارد و همه چیز از قوری‌های چای سرامیکی تا فرش‌های تبتی در آن به فروش می‌رسند.

  • آدرس: چین، گوانجو، ناحیه Liwan، شماره 88 جاده Wenchang Nan

Qingping Market: این بازار بین مردم محلی گوانجو بسیار محبوب است. صدها مغازه در این بازار وجود دارد که غذا، گیاهان دارویی، غذاهای دریایی، پرنده، حیوانات خانگی، گل و گیاه می‌فروشند. مردم محلی گوانجو برای خرید خواروبار به این بازار می‌روند. گشت زدن در این بازار ارزشش را دارد و مسافران می‌توانند نیم نگاهی به زندگی روزمره مردم گوانجو داشته باشید.

  • آدرس: چین، گوانجو، ناحیه Liwan، شماره 92 جاده Qingping

Jade Street: این خیابان پر شده است از هزاران مغازه کوچک که اجناس یشمی می‌فروشند. مسافران خارجی گوانجو ممکن است در پیدا کردن این خیابان کمی به مشکل بر بخورند.

  • آدرس: چین، گوانجو، خیابان Wenchang Lu و Changshou Lu نزدیک خیابان Shangxiajiu. می‌توانید خط یک مترو گوانجو را سوار شده و در ایستگاه Chang Shou Lu پیاده شوید

خیابان محصولات یشمی و سرامیکی Yuansheng: خیابان Yuansheng بزرگترین ترمینال محصولات یشمی و سرامیکی در گوانجو است. قریب به هزار مغازه در این خیابان، محصولات با کیفیت متنوعی مانند ظروف چینی Jingdezhen، کوزه‌گری Yixing، سنگ‌های Fujian و یشم Burma را ارائه می‌دهند.

  • آدرس: چین، گوانجو، منطقه Liwan، جاده Wenchang شمالی

خرید کتاب در گوانجو

مرکز کتاب گوانجو: این مرکز یک کتابفروشی بزرگ در گوانجو است. مرکز کتاب گوانجو تعداد زیادی کتاب انگلیسی ترجمه از کتاب‌های کلاسیک چینی، کتاب‌های انگلیسی برای دانش‌آموزان چینی و فرهنگ لغات چینی به انگلیسی دارد.

  • آدرس: چین، گوانجو، نزدیک منطقه Sports Center در ناحیه Tianhe گوانجو، شماره 123 خیابان Tian He Lu

خرید محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی در گوانجو

بازارهای لوازم ساختمانی اکثرا در خیابان‌های Nan'an و Da'nan و Taikang قرار دارند. برای مثال می‌توان بازار محصولات دکوراتیو در شماره 30 خیابان Nan'an را نام برد.

بزرگترین بازار مبلمان در گوانجو در خیابان Baogang و ناحیه Haizhu قرار دارد. یک فروشگاه پیشرو و توصیه شده دیگر در زمینه مبلمان در گوانجو Meiju Center Area D است که در ناحیه Tianhe گوانگجو و شماره 68 خیابان Huangpu قرار گرفته است.

میدان Haiyin: مشهورترین بازار گوانجو در زمینه محصولات الکترونیکی است.

  • آدرس: چین، گوانجو، ناحیه Yuexiu، جاده Dashatou، شماره 21

Haiyin Computer City: شهر کامپیوتر Haiyin مکانی عالی در گوانجو برای دوستداران وسایل الکترونیکی و کامپیوتری است.

  • آدرس: چین، گوانجو، ناحیه Yuexiu، جاده Donghu شماره 56 تا 58

بازارهای پارچه و چرم در گوانجو

بازار پارچه Zhongda: بازار پارچه Zhongda هم اکنون بزرگترین مرکز پخش لباس در گوانجو است. پارچه، بافتنی‌های پشمی و زیورآلات مربوط به لباس در تمام سطوح و کیفیت در این بازار در دسترس هستند. اجناس این بازار قیمت‌های مقرون به صرفه دارند و مد روز هستند. این بازار بین مردم گوانجو بسیار محبوب است.

  • آدرس: چین، گوانجو، جاده Ruikang

Tianxiong Textile Village: این بازار، یک ترمینال بزرگ برای همه نوع پارچه، از جمله بافتنی‌ها، پارچه‌های پنبه‌ای، نخی و ابریشمی تولید شده در چین و کشورهای دیگر است. حتی چرم و زیورآلات مربوط به لباس نیز در این بازار ارائه می‌شوند. این بازار، بازاری فوق‌العاده بزرگ بوده و بیش از 700 واحد تجاری را در خود جای داده است.

  • آدرس: چین، گوانجو، جنوب خیابان گوانگجو، جاده Dechang

مرکز تجاری Zhong'ao برای محصولات چرمی: Zhong'ao Trade City بازاری مختص محصولات چرمی است. این مرکز تجاری نزدیک ایستگاه اتوبوس گوانجو، ایستگاه راه‌آهن گوانجو و فرودگاه بین‌المللی Baiyun قرار گرفته است. قیمت محصولات چرمی این مرکز از متوسط رو به بالا هستند. مشتریان و تاجران از سراسر جهان می‌توانند از خرید در این مرکز بزرگ دو طبقه لذت ببرند.

  • آدرس: چین، گوانجو، جاده Jiefang Bei

خیابان فروش لباس عروس: در گوانجو خیابانی مخصوص فروش لباس عروس، کفش‌های عروس و لوازم مرتبط به عروسی وجود دارد. این لباس‌ها برای اجاره، فروش تکی و فروش به صورت عمده در دسترس هستند. این بازار بزرگترین بازار لباس عروس در استان Guangdong است. سبک، کیفیت و قیمت‌ها گستره‌ی فوق‌العاده وسیعی دارند و از لباس‌های سنتی چین تا لباس عروس‌های غربی در این بازار یافت می‌شوند.

  • آدرس: چین، گوانجو، نزدیک پل Zhujiang، شمال خیابان Jiangnan

خرید چای در گوانگجو

بازار چای Nanfang: بازار چای Nanfang یکی از کامل‌ترین بازارها در کل چین است و برای چای، لوازم چای‌خوری و وسایل هنری مربوط به چای مشهور است. این بازار محدوده‌ای در حدود 20 هزار متر مربع را پوشش داده و بیش از 300 مغازه را در خود جای داده است.

  • آدرس: چین، گوانجو، منطقه Fangcun، جاده Qishi شماره 8 تا 10
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 956

به "خرید در گوانجو" امتیاز دهید

26 کاربر به "خرید در گوانجو" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در گوانجو"

1 دیدگاه

شرکت صنایع نساجی پودینه بافت 13 مهر 1398

شرکت صنایع نساجی پودینه بافت در زمینه پارچه‌های مبلی، مجلسی، تور، کالای خواب و پالتویی فعالیت دارد، در صورتی که تمایل داشتید محصولات را مشاهده کنید به اینستاگرام ما مراجعه کنید یا از طریق واتساپ و تلگرام درخواست خودتان را اعلام کنید.

09378242592
https://www.instagram.com/pudineh-baft

پاسخ به شرکت صنایع نساجی پودینه بافت
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید