راهنمای خرید در آفریقای جنوبی

به گزارش دور زمین، خرید در آفریقای جنوبی بسیار لذت بخش است، شما با دانستن مراکز اصلی خرید و بازارها تجربه بهتری را نیز خواهید داشت. در ادامه با راهنمای خرید در آفریقای جنوبی همراه ما باشید.

راهنمای خرید در آفریقای جنوبی

مردم این سرزمین عاشق خرید و البته فروش هستند. مراکز خرید بزرگ در شهرهای بزرگ و کوچک سراسر کشور پیدا می‌شوند، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیار بزرگ تا بوتیک‌های کوچک با محصولات خاص. البته هیچ کدام از این نوع فروشگاه‌ها باعث نشده‌اند بازارهای سنتی به کل حذف شوند و در نتیجه بازارهای سنتی و دست‌دوم فروشی همچنان در بسیاری از شهرها پیدا می‌شوند. و وقتی فروشنده‌ها فروشگاه نداشته باشند بساط خود را به خیابان می‌آورند؛ دست‌فروش‌ها در محله‌های پر ترافیک، ایستگاه‌های اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و در پیاده‌روها حضور دارند و همه چیز از شیرینی و میوه تا مجسمه‌های جالب توجه و لوازم دکوری منزل را می‌فروشند. حتی وقتی از شهرهای بزرگ به سمت مناطق روستایی بروید گزینه‌های خریدتان کم نمی‌شوند. با رفتن به مناطق روستایی در تور آفریقای جنوبی این فرصت را پیدا می‌کنید که از بازارهای هنری و صنایع دستی و فروشگاه‌های سنتی، کارهایی خاص و منحصربه‌فرد بخرید.

خرید صنایع دستی و سوغاتی در تور آفریقای جنوبی

برخی از بهترین کالاهایی که می‌توانید در تور آفریقای جنوبی بخرید، کارهای هنری محلی و صنایع دستی هستند. مجسمه‌های سیمی در همه شهرها پیدا می‌شوند اما بهترین‌هایشان را می‌توانید در کیپ شرقی پیدا کنید. در اینجا می‌توانید آسیاب‌های بادی با 2 دو متر بلندی را پیدا کنید که از سیم و دیگر ضایعات مانند قوطی‌های مواد غذایی ساخته شده‌اند. این هنرمندان خلاق هواپیماهایی با پروانه‌های قابل چرخش هم می‌سازند. در مرکز فروش صنایع دستی و دکه‌های خیابانی در سراسر کشور شما می‌توانید گستره شگفت‌انگیزی از کالاها مانند ظروف، سبدها، گلدوزی‌ها، مهره‌دوزی‌ها و کنده‌کاری‌های روی چوب را پیدا کنید.

خرید لباس در تور آفریقای جنوبی

صنعت پوشاک این سرزمین گستره متنوعی از لباس‌ها از لباس‌های سطح بالا و خاص تا لباس‌های سافاری و ورزشی را درست می‌کند؛ همگی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و ارزان. طراحان لباس‌های سطح بالا تمایل دارند ترکیبی از سبک‌های کلاسیک اروپایی را در کارهایشان به کار ببرند، به اضافه برخی ریزه‌کاری‌های محسوس یا نامحسوس از سبک‌های آفریقایی. نتیجه کار لباس‌هایی فوق‌العاده خاص  هستند که می‌توانید با خود از تور آفریقای جنوبی به عنوان سوغاتی برگردانید. قبل از رفتن به سافاری بهتر است لباس‌های مخصوصش را بخرید. این لباس‌هایی نیستند که مسافران برای یک بار گشتشان بپوشند؛ این لباس‌ها برای کشاورزان و شکارچیان ساخته می‌شوند و آنها خوب می‌توانند کیفیت‌شان را گواهی دهند. در معدن‌های این سرزمین بخش بزرگی از طلا، الماس و پلاتینیوم جهان استخراج می‌شود، به همین دلیل خیلی حیف خواهد بود اگر بدون خرید یک جواهر زیبا از سفر برگردید.

خرید در بازارها در تور آفریقای جنوبی

اگر تمایل ندارید در تور آفریقای جنوبی ولخرجی کنید و کالاهای لوکس بخرید، باز هم کلی گزینه در پیش رو دارید. تقریبا تمام شهرها بازارهای سنتی خودشان را دارند. در بازارهای سنتی شهرهای بزرگ شما می‌توانید لباس‌های دست‌دوز و خاص، صنایع دستی، جواهرات و کارهای کلکسیونی را با قیمت‌های فوق‌العاده پایین بخرید. بازار بروما در ژوهانسبورگ را یکی از بزرگترین بازارهای این بخش کشور می‌دانند. در اینجا شما هر آنچه فکر کنید را پیدا خواهید کرد. منطقه رزبنک در ژوهانسبورگ محل قرارگیری بازار صنایع دستی آفریقا است، جایی که شما می‌توانید لباس‌ها، پارچه‌ها و صنایع دستی از کل قاره آفریقا را بخرید. گرین مارکت اسکوئر در کیپ تاون شهرتی افسانه‌ای دارد. در این بازار شما می‌توانید لباس‌های دست‌دوز، کفش، جواهرات و خیلی چیزهای دیگر را پیدا کنید. دیگر بازارهای دست‌دوم‌فروشی و سنتی در کیپ تاون شامل پن افریکن، میلنرتون و خایلیتشا می‌شوند.

خرید از مال‌ها و مجتمع‌های تجاری در تور آفریقای جنوبی

مردم این کشور عاشق مال‌ها و مراکز خرید هستند؛ مجتمع‌های تجاری در همه جا به چشم می‌خورند. برخی آن قدر بزرگ هستند که می‌توانند یک روز کامل از تور آفریقای جنوبی شما را به خودشان اختصاص دهند. در ژوهانسبورگ ایست گیت و کرستا را دارید. در Umhlanga در بیرون از دوربان مرکز خرید بسیار بزرگ گیت‌وی قرار دارد، با بیشتر از 400 فروشگاه در فضایی به مساحت 166 هزار متر مربع. مرکز خرید ویکتوریا و آلفرد در کیپ تاون با داشتن بیشتر از 450 فروشگاه تمام نیازهای شما را در زمینه خرید برطرف خواهد کرد، با گستره متنوعی از قیمت‌ها، مناسب برای هر بودجه یا سلیقه‌ای. دیگر مراکز خرید عالی شهر ژوهانسبورگ شامل سندتون سیتی، نلسون ماندلا اسکوئر و هاید پارک می‌شوند.

انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4336

به "راهنمای خرید در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید