خدمات فنی و مهندسی هرمزگان به کشورهای آسیای میانه و عمان صادر شد

به گزارش دور زمین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: در هرمزگان شرکت های بسیار خوب و فعالی داشته ایم که خدمات فنی و مهندسی را به کشورهای آسیای میانه و کشور عمان صادر کرده اند و از ظرفیت آنان در این کشورها استفاده شده است.

خدمات فنی و مهندسی هرمزگان به کشورهای آسیای میانه و عمان صادر شد

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، صالح دریانورد امروز پس از نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران به بسته حمایتی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته از جنبه های مختلف فعالیت هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد را تحت حمایت قرار می دهد.

وی صادرات خدمات فنی و مهندسی را یکی از موارد مطرح شده در این بسته حمایتی عنوان کرد و افزود: این بخشنامه در سطح وسیع و ملی دیده شده و تشکل ها و شرکت های مهندسی می توانند از خدمات ارائه شده در این قالب بهره ببرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان ادامه داد: در هرمزگان شرکت های بسیار خوب و فعالی داشته ایم که خدمات فنی و مهندسی را به کشورهای آسیای میانه و کشور عمان صادر کرده اند و از ظرفیت آنان در این کشورها استفاده شده است.

دریانورد بیان داشت: در هرمزگان علاوه بر وجود ظرفیت های کم نظیر از جمله در بخش اقتصاد دریامحور که می تواند تاثیرات عمیقی در اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشد، باید به ظرفیت نیروهای نخبه فنی و مهندسی نیز توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی سیاست کلان کشور برای عبور از چالش های اقتصادی است و باید همه در در جهت تحقق آن کمک کنیم و گام برداریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2062

به "خدمات فنی و مهندسی هرمزگان به کشورهای آسیای میانه و عمان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات فنی و مهندسی هرمزگان به کشورهای آسیای میانه و عمان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید