خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران-شرکت توزیع نیروی برق تبریز آمادگی دارد در راستای تعامل بیشتر بین سازمانی و متعادل سازی روشنایی سطح شهر، در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر در بخش هایی که شهرداری متولی آن است، در بخش های فنی و طراحی به صورت رایگان مشاوره داده و هزینه این بخش را نیز رایگان محاسبه کند.

خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری

به گزارش خبرنگار ما درتبریز، منوچهر دنیا بین در جلسه هم اندیشی روشنایی معابر کلانشهر تبریز با مجموعه شهرداری گفت: طبق ابلاغ شرکت توانیر وظیفه داریم روشنایی شهر را در معابر مدیریت کنیم تا تمامی منطقه مورد بهره برداری شرکت از یک استاندارد نوری یکسان برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه اندازه مصرف انرژی روشنایی معابر در سراسر کشور 6 درصد بخش مصرف خانگی است، گفت: تعدیل و مدیریت روشنایی معابر می تواند گام بزرگی در خصوص مصرف انرژی بردارد.

به گفته وی، روشنایی معابر، ویترین برق است و وقتی از مردم شریف می خواهیم تا مصرف انرژی خود را مدیریت نمایند، خود ما نیز باید در مدیریت روشنایی معابر پیشرو باشیم.

دنیا بین با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مردم از اینکه نگهداری و حفظ روشنایی پارک ها، فضای سبز، زیرگذرها و پل ها برعهده شهرداری است، آگاه نیستند، توضیح داد: شهرداری تبریز می تواند در امر نگهداری و حفظ روشنایی معابر از توانمندی ها و تجارب این شرکت بهره گیری نماید.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تبریز، هماهنگی بین سازمان ها و ادارات دولتی را در خدمات رسانی مطلوب، امری مهم دانست و گفت: برق تبریز آمادگی دارد در حوزه معابر، درصورت اجرای استاندارد شبکه روشنایی معابر، به صورت رایگان در بخش فنی و طراحی مشاوره داده و هزینه برق این منطقه ها را به صورت رایگان محاسبه کند.

دنیا بین تاکید نمود: برای کاهش هدررفت انرژی، همکاران این شرکت می توانند جهت تنظیم ساعت فرمان و استانداردسازی اندازه روشنایی در بخش هایی که شهردار تبریز متولی سیستم روشنایی معابر آن است، همکاری نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4704

به "خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید