خبرنگاران 55 هزار مترمربع از روستاهای مراغه در حال آسفالت ریزی است

به گزارش دور زمین، مراغه - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه از آسفالت 55 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی در 6 روستا انجام می شود که در صورت تامین اعتبارات لازم معابر اصلی و فرعی هشت روستای دیگر هم زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

خبرنگاران 55 هزار مترمربع از روستاهای مراغه در حال آسفالت ریزی است

به گزارش خبرنگاران، حمید شکری روز پنج شنبه در بازدید از عملیات آسفالت ریزی روستاهای شهرستان اضافه نمود: در صورت تأمین اعتبار 100 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی روستاهای مراغه با اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان آسفالت ریزی خواهد شد.

وی اضافه نمود: مشارکت دستگاه های متولی به خصوص بخشداری و دهیاری ها، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، اداره برق در این پروژه ها ضروری است.

وی به عملیات آسفالت ریزی روستا طالبخان از توابع بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: سطح آسفالت این روستا 10 هزار مترمربع بوده که زیرسازی و پخت و پخش آسفالت توسط دهیاری و قیر یارانه ای از سوی بنیاد مسکن تأمین شده است.

وی اضافه نمود: علویان، تازه کند قشلاق، طالبخان، حاجی کرد، صومعه سفلی و کرمجوان از جمله روستاهایی هستند که در حال حاضر عملیات زیرسازی و آسفالت آنها در حال اجراست.

شکری، رسیدگی به مسائل عمرانی و اساسی روستاها را وظیفه دولت و دستگاه های متولی مطرح کرد و گفت: عمران و آبادانی روستاها از اولویت های دولت تدبیر و امید است و باید تمامی دستگاه های اجرایی در این خصوص تلاش کنند.

وی ادامه داد: مشارکت مردمی در روستاها موجب اجرایی تر شدن پروژه ها و تأمین اعتبارات دولت می شود و از این رو باید در روستاها دهیاری ها نسبت به جذب مشارکت های مردمی اقدام کنند.

شهرستان مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.

این شهرستان با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

3077/9880/518

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1860

به "خبرنگاران 55 هزار مترمربع از روستاهای مراغه در حال آسفالت ریزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 55 هزار مترمربع از روستاهای مراغه در حال آسفالت ریزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید