خبرنگاران کشف انبار کالای قاچاق در کرج

به گزارش دور زمین، کرج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار کالای قاچاق با بیش از 190 دستگاه انواع لوازم خانگی در شهرستان کرج اطلاع داد.

خبرنگاران کشف انبار کالای قاچاق در کرج

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در اجرای کنترل انبارهای نگهداری کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاوارز پلیس امنیت مالی استان البرز، پیروز به شناسایی یک انبار دپو لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق کرج شدند.

وی اضافه نمود: ماموران پلیس به همراه بازرسان سازمان صمت به محل انبار اعزام و در آنالیز سوابق آن محرز شد که انبار و همچنین ورود و خروج کالاهای موجود نیز در سامانه ثبت نشده که با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، محل مذکور پلمب و مالک انبار نیز برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، اضافه نمود: در بازدید از این انبار 190 دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل: جارو برقی، پلوپز، آبمیوه گیری و ... کشف شد.

سردار محمدیان گفت: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه نمود: قاچاق کالا با عنوان یک بار معنایی منفی برای فعالیت های مالی، به شمار آمده و نرخ بیکاری را افزایش می دهد، بنابراین برای مقابله با این پدیده نیروی انتظامی با تمام قدرت و با همکاری سایر دستگاه ها مبارزه جدی و قاطعانه ای با کالای قاچاق دارد و در این راه با جد با قاچاقچیان کالا برخورد می نماید.

وی اعلام نمود: برای ریشه کن کردن پدیده قاچاق کالا در جامعه تنها اقدامات قهری جوابگو نیست ، بلکه باید با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی، زمینه کاهش قاچاق را فراهم کنیم و مردم نیز می بایست با نخریدن کالاهای فاقد اصالت و قاچاق در ریشه کنی پدیده قاچاق مشارکت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4246

به "خبرنگاران کشف انبار کالای قاچاق در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف انبار کالای قاچاق در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید