خبرنگاران واکسن فایزر جان یک زن در ویرجینیای آمریکا را گرفت

به گزارش دور زمین، تهران- خبرنگاران- یک زن روز جمعه در ایالت ویرجینیا مدت کوتاهی بعد از دریافت واکسن فایزر جان خود را از دست داد.

خبرنگاران واکسن فایزر جان یک زن در ویرجینیای آمریکا را گرفت

به گزارش خبرنگاران از شبکه ان بی سی نیوز، لاری هیل سخنگوی بهداشت ایالت ویرجینیا بدون اشاره به نام متوفی، درگذشت زنی که پس از دریافت واکسن فایزر جان خود را از دست داد؛ تایید کرد.

مرکز جلوگیری از بیماری های عفونی آمریکا با تایید این مرگ در بیانیه ای گفت: ما همچنان از نزدیک ایمنی همه واکسن ها را رصد می کنیم و به طور فعال با مقامات ویرجینیا در حال بررسی شرایط هستیم.

براساس بیانیه مرکز جلوگیری از بیماری های عفونی، تا کنون 27 میلیون شهفرایند آمریکایی واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند.

بیش از یک ماه پیش از توزیع واکسن های شرکت های فایزر، بیون تک و مدرنا در آمریکا آغاز شده اما فرایند واکسیناسیون برخلاف آنچه پیش بینی می شد، کندتر بوده است.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که از زمان ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری کنترل همه گیری مهار کرونا را اولویت اول خود معرفی کرده از نخستین دقایق بدست دریافت سکان زمامداری، حدود 25 فرمان اجرایی را امضا کرد که بیش از نیمی از آنها مربوط به کرونا است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون 27 میلیون و 323هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از 468 هزار و 231 نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان در حدود 17 میلیون و 56 هزار نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4183

به "خبرنگاران واکسن فایزر جان یک زن در ویرجینیای آمریکا را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکسن فایزر جان یک زن در ویرجینیای آمریکا را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید