خبرنگاران خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی 182 نیازمند را تقبل کردند

به گزارش دور زمین، اردبیل - خبرنگاران - خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی 182 نفر از مددجویان را که مشاغل آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، تقبل کردند.

خبرنگاران خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی 182 نیازمند را تقبل کردند

حمید اکبریان روز چهارشنبه افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخی از مشاغل مددجویان تحت حمایت در استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است و این افراد به علت ناتوانی در پرداخت اقساط معوق وام های قرض الحسنه نیازمند همیاری هرچه بیشتر نیکوکاران و خیران هستند.

وی با بیان اینکه خیرین اردبیلی همچون سال های گذشته و درک شرایط کنونی بخشی از معوقات بانکی مددجویان تحت حمایت را تقبل کردند، اظهارداشت: خیرین بیش از 367 میلیون ریال به صورت نقدی در اختیار کمیته امداد منطقه یک اردبیل قرار دادند تا از این طریق بخشی از معوقات بانکی مجریان طرح های خوداشتغالی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه امسال تا به امروز اقساط معوق 182 نفر از مجریان طرح های خودکفایی و مددجویان تحت حمایت از طریق یاری های خیران پرداخت شده ، بیان نمود: کمیته امداد دنبال ترویج سنت های حسنه الهی در جامعه است تا از این طریق یکایک اقشار آسیب پذیر از یاری های نیکوکاران بهره مند شوند.

رییس کمیته امداد منطقه یک اردبیل افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شرایط کنونی خانواده های تحت حمایت و دیگر افراد مستضعف، نیازمند یاری رسانی هرچه بیشتر هستند.

اکبریان ادامه داد: یاری های مردمی مرهمی بر نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده و یاری به همنوعان نیازمند باعث همدلی بیشتر در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رفع مسائل خانوارهای تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر است، گفت: مردم و خیرین می توانند از طریق کد آنی پرداخت #1*8877* به آسانی یاری های خود را به دست مددجویان و افراد نیازمند برسانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2584

به "خبرنگاران خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی 182 نیازمند را تقبل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی 182 نیازمند را تقبل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید