تور ارزان دبی: اعلام آخرین شرایط سفر هوایی از ایران به امارات

به گزارش دور زمین، کشور امارات متحده عربی در اطلاعیه ای آخرین شرایط اعزام مسافر هوایی از ایران به این کشور را گفت.

تور ارزان دبی: اعلام آخرین شرایط سفر هوایی از ایران به امارات

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بر اساس آخرین شرایط ابلاغ شده سفر به امارات، هم اکنون گردشگران می توانند تنها با ارائه پاسخ منفی تست PCR، به امارات سفر نمایند و برای اخذ ویزای توریستی امارات نیازی به گواهی واکسیناسیون ندارند. با این حال، گردشگران دارای گواهی واکسیناسیون می توانند با ثبت اطلاعات خود در وب سایت ICA یا اپلیکیشن الحسن (AlHosn)، از مزایای ویژه افراد واکسینه شده بهره مند شوند. واکسن های مورد تایید مقامات بهداشتی کشور امارات متحده عربی عبارت اند از:

  • فایزر بیون تک (Pfizer-BionTech)
  • مدرنا (Moderna)
  • سینوفارم (Sinopharm)
  • آکسفورد آسترازنکا (Oxford/AstraZeneca) و کوویشیلد آسترازنکا (Covishield AstraZeneca)
  • اسپوتنیک وی (Sputnik V)

شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) از صدور اطلاعیه دولت امارات متحده عربی در مورد آخرین شرایط اعزام مسافر هوایی از ایران به این کشور اطلاع داد. مسافران با ملیت و اقامت این کشور و مسافران دارای ویزای توریستی، مطابق با شرایط مندرج در اطلاعیه می توانند از ایران به امارات سفر نمایند.

در اطلاعیه دولت امارات آمده است که تمامی مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به امارات موظفند قبل از پرواز، نسبت به انجام آزمایش PCR در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اقدام نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی با QR کد به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه با اشاره به الزام نصب اپلیکیشن COVID-19 DXB Smart App روی گوشی همراه مسافران قبل از انجام سفر به دبی، بر اخذ تست کرونا از تمامی مسافران امارات در بدو ورود به این کشور تاکید شده است.

مطابق با اعلام هواپیمایی هما، دولت امارات متحده عربی اذعان داشت:

داشتن بیمه نامه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت برای مسافران با ویزای توریستی الزامی است. بعلاوه مسافرانی که دارای اقامت بیش از 6 ماه خارج از امارات هستند، باید قبل از ورود به کشور امارات با مراجعه به سایت های معرفی شده، فرم مربوط را تکمیل نمایند.

شایان ذکر است که ایران و امارات از جمله کشورهایی هستند که از مسافران واکسینه شده، تنها برگه سلامت اخذ می نمایند. این در حالی است که در بسیاری از کشورها، انجام آزمایش PCR حتی برای مسافران واکسینه شده نیز الزامی است. بعلاوه در چند روز گذشته امارات متحده عربی اعلام نموده بود که صدور ویزای گردشگری را برای مسافرانی که به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده باشند از سر می گیرد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5077

به "تور ارزان دبی: اعلام آخرین شرایط سفر هوایی از ایران به امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: اعلام آخرین شرایط سفر هوایی از ایران به امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید