خانی: کوشش خواهم کرد پومسه بانوان ناشنوا را در هنگ کنگ مطرح کنم

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم ملی پومسه ناشنوایان گفت: هرچند تجربه همکاری با تیم ناشنوایان را ندارم، اما کوشش خواهم کرد در مسابقات قهرمانی آسیا هنگ کنگ کارنامه موفقی را به نام خود ثبت کنم.

خانی: کوشش خواهم کرد پومسه بانوان ناشنوا را در هنگ کنگ مطرح کنم

پریسا خانی در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از وضعیت تیم پومسه بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان در هنگ کنگ اظهار کرد: اگرچه تجربه همکاری با تیم پومسه بانوان ناشنوا را ندارم اما یقین دارم با عملکرد موفقی که این تیم در المپیک ناشنوایان داشت، با برنامه ریزی دقیق و اصولی می توان به نتایج خوبی در قهرمانی آسیا هنگ کنگ دست یافت.

وی یکی از مسائل تیم پومسه بانوان را محدود بودن تعداد ورزشکاران در این رشته عنوان نمود و اضافه کرد: متأسفانه با استقبال کمی که بانوان ناشنوا از این رشته دارند در حال حاضر با کمبود استعدادهای خوب در این رشته روبرو هستیم. البته در حال حاضر از بین چند ورزشکاری که در اردوی آمادگی به سر می برند، تنها مریم خدابنده و زهرا ابراهیمی از بازیکنان باتجربه پومسه بانوان ناشنوا هستند که تجربه حضور در المپیک ناشنوایان و قهرمانی آسیا را دارند و چند نفر دیگر جزو ورزشکاران جوانی هستند که برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شدند.

دارنده مدال طلای دنیا 2013 تیم ملی پومسه بانوان در پاسخ به این پرسش که آیا پذیرش مسؤولیت تیم پومسه بانوان ناشنوا کار سختی است یا نه؟ گفت: هر چند کار کردن با افراد ناشنوا نسبت به افراد سالم متفاوت است، اما با توجه به حضور چند ملی پوش باتجربه در این تیم تصور نمی کنم از نظر اجرای تمرینات فنی با مشکل خاصی روبرو شوم. به هر صورت باید نگاه حرفه ای به این موضوع داشت.

خانی با بیان اینکه تا آغاز بازی های آسیایی هنگ کنگ 5 مرحله اردوی آمادگی برای تیم پومسه بانوان ناشنوا پیش بینی شده است، توضیح داد: هدف اصلی من این است که با انجام کار بدنسازی و فنی مناسب تیم را به بالاترین سطح آمادگی برسانم تا تیم پومسه بانوان را مطرح و بهترین عملکرد را در هنگ کنگ داشته باشیم. البته در این دوره از مسابقات برخلاف دوره های قبل که بانوان ناشنوا تنها در بخش انفرادی یا تیمی شرکت می کردند در این دوره با 4 ورزشکار و در هر دو بخش انفرادی و تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات برای آماده سازی تیم با مشکل خاصی روبرو هستید یا خیر؟ گفت: خوشبختانه با همکاری که فدراسیون ناشنوایان با فدراسیون تکواندو دارد هیچ مسئله ای از نظر خوابگاه، سالن تمرینی و سایر امکانات نداریم و هدفم بر این است که در هر دو بخش انفرادی و تیمی در هنگ کنگ به مدال دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1837

به "خانی: کوشش خواهم کرد پومسه بانوان ناشنوا را در هنگ کنگ مطرح کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانی: کوشش خواهم کرد پومسه بانوان ناشنوا را در هنگ کنگ مطرح کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید