حقایقی جالب در تور پاتایا

به گزارش دور زمین، شهر ساحای پاتایا یکی از زیباترین شهرهای تور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی است. در این مقاله شما را با حقایقی جالب در مورد پاتایا آشنا خواهیم کرد.

حقایقی جالب در تور پاتایا

پاتایا یکی از بهترین مقاصد تور تایلند برای ورزش‌های آبی مانند قایق‌رانی، موج سواری، چتربازی به کمک قایق موتوری، جت اسکی و غواصی است. شما می‌توانید تجهیزات لازم برای این فعالیت‌ها را از همان جا کرایه کنید. به‌علاوه در بسیاری از این فعالیت‌ها حتی می‌توانید کودکان را نیز بازی بدهید.

غذاهای دریایی تایلند، به‌خصوص پاتایا شهرت جهانی دارند. شب‌ها ماهیگیران برای گرفتن ماهی تازه، خرچنگ دریایی، هشت پا، میگو و خرچنگ به دریا می‌روند تا صبح زود در بازار ماهی‌فروش‌ها به فروش برسانند.

بازار شناور پاتایا یکی دیگر از مکان‌هایی است که گردشگران تور تایلند به آن علاقه دارند. اگر از مراکز خرید یکنواخت خسته شدید، می‌توانید سری به بازار شناور پاتایا بزنید. فروشندگان این بازار گران‌فروش هستند، پس هنگام خرید حواستان باشد. این بازار روی یک دریاچه دایر می‌شود و فروشندگان از روی قایق‌های خود به فروش اجناس خود می‌پردازند.

حدود 30 سال گذشته پاتایا تنها یک ساحل خالی بود و از جنب و جوش امروزه‌ی شهر خبری نبود. بعد از جنگ میان هند و چین در سال 1980 این شهر به‌ سرعت پیشرفت کرد و خود را در میان مقاصد گردشگری پرطرفدار تور تایلند جا داده است.

تایلند به داشتن فعالیت‌های مذهبی شهرت دارد. در بلندترین نقطه‌ی پاتایا تپه‌ بودا قرار گرفته است و در این تپه مجسمه‌ بزرگ بودا از جنس طلا قرار گرفته است. بازدید از این مکان رایگان است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3990

به "حقایقی جالب در تور پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقایقی جالب در تور پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید