حذف کتابخانه مجازی کیندل ، آمازون دیگر کتاب امانت نمی دهد

به گزارش دور زمین، کتابخانه مجازی آمازون یکی از سرویس های محبوب این فروشگاه اینترنتی بود که در سال 2011 میلادی معرفی گردید.

حذف کتابخانه مجازی کیندل ، آمازون دیگر کتاب امانت نمی دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبنا، شرکت فروشگاه های کتاب آمازون اعلام نموده است که از این پس دیگر به کاربران و مشتری های ثابت خود کتاب امانت نمی دهد و در واقع سرویس کتابخانه مجازی خود را از دستگاه های کتابخوان کیندل حذف نموده است. این کتابخانه یکی از سرویس های محبوب آمازون بود که در سال 2011 میلادی معرفی شده بود.

کتابخانه آمازون به کاربرانش این اجازه را می داد که هر ماه یک کتاب انتخاب نموده و آن را به صورت رایگان دانلود نمایند. البته آمازون از واژه قرض دریافت برای دانلود رایگان کتاب ها استفاده می کرد. به گفته مسئولان آمازون با ظهور آمازون پرایم (Amazon Prime ) وجود چنین کتابخانه ای کارآیی نخواهد داشت.

آمازون پرایم یک سرویس اشتراک پولی است که اولین بار در سال 2016 ارائه شد. این سرویس به کاربران امکان دسترسی به خدماتی را می دهد که برای مشتریان معمولی آمازون در دسترس نیست یا هزینه اضافی خواهد داشت. این خدمات شامل تحویل رایگان دو روزه اجناس، تخفیف های ویژه، پخش موسیقی و فیلم و مزایای دیگر است.

در آوریل 2018، آمازون گزارش داد که پرایم بیش از 100 میلیون مشترک در سراسر دنیا دارد. یکی از کارنمودهای اصلی آمازون پرایم اشتراک کاربران برای مطالعه کتاب به صورت نامحدود است که ظاهراً علت اصلی حذف سرویس کتابخانه بوده است. در گذشته کاربران و مشتری های آمازون با خرید تعداد مشخصی کتاب در هر ماه یک کتاب رایگان از آمازون دریافت می کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3288

به "حذف کتابخانه مجازی کیندل ، آمازون دیگر کتاب امانت نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف کتابخانه مجازی کیندل ، آمازون دیگر کتاب امانت نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید