حاشیه هاى مسئول جنجالى مسابقات لیگ، فتاحى؛ مرد مصاحبه و دوربین

به گزارش دور زمین، هیچ مسئولی در سازمان لیگ به اندازه سعید فتاحی تا این حد به حضور همیشگی در رسانه ها علاقه مند نبوده است.

حاشیه هاى مسئول جنجالى مسابقات لیگ، فتاحى؛ مرد مصاحبه و دوربین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید فتاحى دیشب به عنوان مقصر اصلى وضعیت اسفناک ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برکنار شد تا به قول معروف آب ها از آسیاب بیفتد و روز از نو روزى از نو، اما مرور عملکرد فتاحى در این سال ها نشان مى دهد که مسئول برگزارى لیگ هیچ گاه تا این حد در رسانه ها حضور مستمر و مداوم نداشته است.

پیش از انتصاب فتاحى که از داوران نه چندان مطرح سطوح پایین تر فوتبال ایران بود هیچ مسئولى در سازمان لیگ تا این حد به حضور همیشگى در کلیه رسانه ها علاقه مند نبود. فتاحى اصرار داشت همواره و خصوصاً در بازى هاى حساس کنار زمین و معمولاً در زاویه مناسب با دوربین ها حاضر باشد، در طول هفته بارها به دلایل مختلف با کلیه رسانه ها مصاحبه کرده و حتى قوانین و مقررات را شخصاً اعلام کند تا همچنان در سطح رسانه ها مطرح باشد. این تلاش ها اما، طبیعتاً نتیجه معکوس داشت. حالا هواداران باشگاه هاى پرطرفدار فتاحى را به عنوان عامل تمامى کاستى ها و مسائل لیگ مى دانند، در حالى که در بسیارى از موارد او تنها بیان کننده قوانین بوده است. از سویى، لحن بى ادبانه و گستاخانه او در برخى از مصاحبه ها همواره حاشیه ساز بود.

به نظر مى رسد سیاست کارى و رویکرد نادرست فتاحى و همچنین علاقه بیش از حد به دیده شدن در رسانه ها براى او دردسرساز شده است و حالا در فینال جنجالى جام حذفى به عنوان مقصر اصلى کلیه اتفاقات قربانى مى شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1834

به "حاشیه هاى مسئول جنجالى مسابقات لیگ، فتاحى؛ مرد مصاحبه و دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه هاى مسئول جنجالى مسابقات لیگ، فتاحى؛ مرد مصاحبه و دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید