جلالی: قیمت نان به کارگروه استان ها سپرده شده

به گزارش دور زمین، مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با توجه به 2 نرخی بودن قیمت آرد یارانه ای، نرخ نان از نانوایی به نانوایی دیگر فرق دارد.

جلالی: قیمت نان به کارگروه استان ها سپرده شده

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد حسن جلالی اضافه کرد: تدابیری برای گندم مورد احتیاج نانوایی ها در ایام تعطیلات نوروز اندیشیده شده تا مسئله ای در تامین نان مردم به وجود نیاید.

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران در مورد قیمت نان در سراسر کشور نیز گفت: مشخص قیمت نان به کارگروه استان ها سپرده شده است تا براساس تشخیص خود و موقعیت زمانی و مکانی قیمت گذاری را انجام دهند که با این وجود بر مبنای مقتضیات استان ها ممکن است قیمت آرد و به طبع نان افزایش یابد، اما این افزایش در سطح ملی نیست.

جلالی اضافه کرد: تامین آرد خبازی ها از فروش گندم یارانه نوع یک و نوع 2 است که همین امر موجب شده تا قیمت نان از یک نانوایی به نانوایی دیگر متفاوت باشد.

به گفته وی، گرچه پیشنهاداتی در مورد تک نرخی شدن ارز مطرح شده است، اما فعلا سیاست دولت تثبیت قیمت هاست تا فشاری به مردم وارد نشود.

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر تامین آرد خبازی ها از محل فروش گندم با 2 نرخ 665 و 900 تومان برحسب مجوز ها صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5067

به "جلالی: قیمت نان به کارگروه استان ها سپرده شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: قیمت نان به کارگروه استان ها سپرده شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید