جریمه گردشگران متخلف در ایتالیا

به گزارش دور زمین، در پی عدم رعایت مسائل زیست محیطی از سوی گردشگران؛ مقامات ایتالیا برای گردشگرانی که با پرتاب زباله یا ته سیگار و یا سرقت سنگ در نواحی ساحلی یا باستانی بدرفتاری نمایند، مجازات های شدید اقتصادی وضع کردند.

جریمه گردشگران متخلف در ایتالیا

در راستای اعمال مجازات های سختگیرانه و شدید اقتصادی برای جهانگردان بد رفتار که اقدام به پرتاب زباله می نمایند، یک زن جهانگرد دانمارکی در سواحل ساردنیای ایتالیا دستگیر و تنها به دلیل پرتاب ته سیگار خود در ساحل محکوم به پرداخت جریمه 600 یورویی شد.

این گزارش به سیگاری ها هشدار می دهد از این پس مراقب رفتار خود در نواحی ساحلی ایتالیا باشند، جریمه ها در پی تصمیم اخیر مقامات در سواحل الجرو اجرا شده که میزان جریمه های اقتصادی را برای پرتاب هرگونه زباله در منطقه بشدت افزایش داده و مجازات های سنگینی برای مجرمان و فراوری نمایندگان زباله در نظر گرفته اند که از مبالغ 500 یورویی شروع می گردد.

این تصمیم با توجه به نظر کارشناسان محیط زیست اتخاذ شده زیرا ته سیگار را به عنوان بدترین آلاینده طبیعت اعلام کردند که جذب آن در چرخه طبیعت بیش از 200 سال طول می کشد.

سارقان سنگهای منطقه جهانگردی سیسیل 500 یورو جریمه می شوند

در سیسیل نیز به دنبال تشدید سرقت سنگ های سفید و درخشان منطقه مشهور استیر و تورک، مقرر شده است جهانگردانی که اقدام به سرقت سنگ از محوطه های یاد شده نمایند، محکوم به پرداخت 500 یورو شوند.

کفتنی است؛ سیسیل تنها جایی در ایتالیا نیست که قربانی جهانگردان دست کج می گردد، اوایل سالجاری نیز ماموران یک جهانگرد خارجی دیگر را حین ملاقات از کلوزیوم روم، به جرم سرقت قطعه ای سنگ از این سایت باستانی که در خبرنگاران او کشف شد، دستگیر کردند.

اخیرا مواردی از دستگیری جهانگردان به جرم شکستن آثار یا مجسمه های موجود در محوطه های باستانی در دیگر شهرهای ایتالیا از جمله در فلورانس، افزایش یافته است.

انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2442

به "جریمه گردشگران متخلف در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه گردشگران متخلف در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید