جذب دانشجو در 5 رشته در شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا(س)

به گزارش دور زمین، رئیس شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا از امکان جذب دانشجو در 5 رشته این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

جذب دانشجو در 5 رشته در شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا(س)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

پریسا قربان نژاد در مصاحبه با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران اظهار کرد: رشته های مطالعات زن و خانواده، علم اطلاعات ودانش شناسی، مدیریت IT با گرایش کسب وکار، زبان شناسی همگانی و حسابداری اکنون در شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا وجود دارد که دانشجویان به وسیله کنکور سراسری پذیرفته می شوند.

وی اضافه نمود: راه اندازی شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا فرصت مغتنمی برای بانوان منطقه است تا با انتخاب دانشگاهی معتبر، بدون احتیاج به مهاجرت به شهرهای دور و دور شدن از خانواده ها در دانشگاهی با کیفیت و سطح بالا ادامه تحصیل دهند.

رئیس شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا اظهار امیدواری کرد که بانوان منطقه از این فرصت و امکان، استفاده نمایند و در محیطی مناسب و پرنشاط علمی تحصیل نموده و به عنوان زنانی آینده ساز و تحول آفرین در خدمت به کشور عزیزمان مؤثر باشند.

دانشگاه الزهرا (س) دانشگاه ویژه زنان، واقع در تهران، در سال 1343 تأسیس شده و قدمتی 56 ساله دارد. این دانشگاه از سال 1393 شعبه تحصیلات تکمیلی خود را در شهرستان ارومیه راه اندازی نموده که در حال حاضر به عنوان تنها شعبه دانشگاه الزهرا در کل کشور است.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3233

به "جذب دانشجو در 5 رشته در شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا(س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب دانشجو در 5 رشته در شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا(س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید