جاذبه های پوکت برای کودکان

به گزارش دور زمین، پوکت از زیباترین جزایر کشور تایلند است که جاذبه‌های فراوانی برای بازدید دارد. اگر در تور پوکت کودکان خود را هم به همراه دارید، به شما توصیه ‌می‌کنیم،  به بازدید جاذبه‎هایی که برای کودکان شما مناسب هستند، هم بروید.

جاذبه های پوکت برای کودکان

سفر با فیل در پوکت

یک روز را در تور تایلند خود می‌توانید برای کودکان خود کنار بگذارید و به کشف طبیعت پوکت روی تپه‌های پوشیده از درخت آن بپردازید و با یک فیل همسفر بشوید. فیل‌ها موجودات مهربان و آرامی هستند و کودکان شما حتما به آن‌ها علاقه پیدا می‌کنند. این فیل‌ها آموزش دیده هستند و شما را از بین جنگل‌های پر از درخت به مناظری بکر و زیبای پوکت می‌رسانند. به طور حتم بچه‌ها هم از این نوع گردش‌های غیرمعمولی و جدید استقبال می‌کنند. تور پوکت فرصتی مناسب برای ساختن لحظات خوش برای خود و کودکانتان است.

انتم ویک پارک (anthem wakepark) پوکت

ورز‌ش‌های آبی معمولا برای همه هیجان‌انگیز و دور از دسترس هستند. این پارک بزرگترین پارک آسیا در نوع خود است و در میان یک منطقه سرسبز روستایی و خوش آب و هوا قرار گرفته است. Wakeboarding یک ورزش با ترکیبی از موج‌سواری، اسکی روی آب و اسنوبرد است و می‌تواند یکی از تفریحات مناسب برای شما و کودکانتان باشد و لحظات خوشی را برای شما و کودکانتان به وجود بیاورد. حتی برای غیرحرفه‌ای‌ها هم مربی در نظر گرفته شده است.

پارک آبی اسپلش جانگل (splash jungle water park) پوکت

یک پارک آبی که کنار جنگل پوکت قرار دارد و منظره زیبای ساحل Mai Khao از آنجا پیدا است. در این مکان هر نوع سرگرمی برای انجام دادن وجود دارد. این پارک برای کودکان یک استخر، برای بچه‌های بزرگتر هم هیجان و سرسره را دارد. استخر موج و تونل‌ سرسره و کلی وسایل بازی دارد که هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای را خوشحال و راضی نگه می‌دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3901

به "جاذبه های پوکت برای کودکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های پوکت برای کودکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید