ثبت نام 3100 راننده حمل و نقل جاده ای سمنان در طرح بیمه تکمیلی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، احسان منصور کیایی صبح یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اقدامات اداره حمل ونقل و پایانه های استان سمنان در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست های رانندگان اضافه کرد: بر اساس ابلاغ سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای مبنی بر اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان بخش حمل ونقل کالا، ثبت نام از رانندگان از ابتدای مردادماه در استان شروع گشت به طوری که تاکنون بیش از 3100 راننده در این طرح ثبت نام نموده اند.

ثبت نام 3100 راننده حمل و نقل جاده ای سمنان در طرح بیمه تکمیلی

وی با اشاره به اهمیت موقعیت اقتصادی استان اضافه کرد : روزانه به طور متوسط دو هزار و 100 بارنامه از مبدأ شهرهای استان توسط شرکت های حمل ونقل کالا صادر می گردد که این امر بیانگر فعالیت مناسب رانندگان در حوزه حمل ونقل کالا در استان است.

منصور کیایی گفت :با برنامه ریزی های اجرا شده ملاقات عمومی به منظور برطرف مشکلات شغلی رانندگان در پایانه های بار شهرستان به صورت هفته ای انجام می گردد.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه گرفتن شکایات رانندگان اضافه کرد: باهدف ارتقای کیفی خدمات رسانی حمل ونقلی و رسیدگی به مطالبات و احقاق حق رانندگان حمل ونقل جاده ای کمیسیون های ویژه ماده 12 به طور مستمر در محل پایانه های بار و ادارات شهرستانی با حضور اعضای کمیسیون برگزار و تاکنون 200 فقره شکایت رسیده موردبررسی و اقدامات لازم در این حوزه انجام گرفت.

وی گفت :رانندگان حمل ونقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141، سامانه تلفن گویا و بخش پاسخگویی 141، وب سایت www.141.ir و صندوق پستی 3773- 14155 به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای انعکاس دهند.

در استان سمنان بیش از چهار هزار و 700 نفر راننده در بخش حمل ونقل کالا در استان فعالیت می نمایند.

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 790

به "ثبت نام 3100 راننده حمل و نقل جاده ای سمنان در طرح بیمه تکمیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 3100 راننده حمل و نقل جاده ای سمنان در طرح بیمه تکمیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید