تیم ملی بسکتبال با ویلچر مغلوب هلند شد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، تورنمنت بین المللی بسکتبال با ویلچر ترکیه روز گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی در استانبول شروع شد تا از امروز رقابت سه تیم ترکیه، ایران و هلند در این تورنمنت به طور رسمی شروع گردد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مغلوب هلند شد

البته کانادا دیگر تیم دعوت شده به تورنمنت بین المللی ترکیه بود که بر خلاف اعلام آمادگی اولیه، از شرکت در مسابقات انصراف داد. غیبت کانادا باعث تغییر کلی برنامه دیدارها شد. بر اساس برنامه جدید ارائه شده از سوی برگزار نمایندگان تورنمنت بین المللی ترکیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نخستین دیدار خود در این تورنمنت را ساعتی پیش برابر تیم هلند برگزار کرد و طی آن با نتیجه 53 بر 42 مقابل این تیم پارالمپیکی متحمل شکست شد.

بر اساس برنامه جدید تورنمنت بین المللی ترکیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران عصر امروز یکشنبه دومین دیدار خود در این رقابت ها را برابر ترکیه، میزبان مسابقات برگزار می نماید.

شاگردان عباس آقاکوچکی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر تا خاتمه تورنمنت بین المللی ترکیه و به غیر از دو دیدار امروز، برگزار نماینده چهار دیدار دیگر هم خواهند بود. آنها طبق برنامه فردا ساعت 11 تا 12 تمرین می نمایند سپس در نوبت عصر به مصاف ترکیه می روند.

ملی پوشان بسکتبال با یلچر صبح سه شنبه نیز دیدار دوباره ای با هلند خواهند داشت و در نوبت عصر آن روز و در ساعت 16 تا 17 یک جلسه تمرینی خواهند داشت. اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر چهارشنبه و در روز خاتمهی تورنمنت بین المللی ترکیه برگزار نماینده دو دیدار خواهند بود؛ آنها در نوبت صبح با هلند و در نوبت عصر با ترکیه دیدار می نمایند.

بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران طی حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه برگزارنماینده سه دیدار برابر هلند و سه دیدار برابر ترکیه خواهند بود.

بر پایه این گزارش، تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از یک دوره غیبت در بازیهای پارالمپیک، در پانزدهمین دوره این بازیها که شهریورماه در ریودوژانیرو برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود. این تیم در گروه دوم این دوره بازیها با تیم های برزیل، آمریکا، انگلیس، الجزایر و آلمان همگروه است. دو تیم ترکیه و هلند که در تورنمنت فوق شرکت دارند همراه با تیم های کانادا، اسپانیا، استرالیا و ژاپن گروه اول این بازی ها را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2024

به "تیم ملی بسکتبال با ویلچر مغلوب هلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بسکتبال با ویلچر مغلوب هلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید