تمام اتفاقات برای کوچ پوگبا به رئال دست به دست دادند

به گزارش دور زمین، تهران - خبرنگاران - داستان پرحاشیه پیوستن پل پوگبا ستاره منچستریونایتد به رئال مادرید در تابستان سال جاری، دیروز پس از معین شدن این موضوع که این بازیکن برای همراهی یونایتدها در اردوی تابستانی چین ویزا ندارد، وارد فاز تازه ای شد.

تمام اتفاقات برای کوچ پوگبا به رئال دست به دست دادند

به گزارش روز شنبه خبرنگاران، روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت: یونایتدها مصرانه بر این باورند که مشکل پیش آمده مسئله چندان قابل توجهی نیست و به زودی مرتفع می گردد.

آنها معتقدند مرد فرانسوی در تور استرالیا، سنگاپور و البته چین یعنی جایی که شیاطین سرخ روز 25 جولای به مصاف تاتنهام می روند، یونایتد را همراهی خواهد نمود.

سرخ های اولدترافورد در میان برآورد ها در خصوص پیوستن پوگبا به رئال مادرید در فصل جابجایی تابستانی، بار دیگر تاکید نموده اند که این بازیکن فروشی نیست.

این در حالی است که اخبار درز پیدا نموده از رختکن یونایتد حاکی از آن است که پوگبا موضوع جدایی خود را از این تیم و پیوستن به رئال با هم تیمی هایش در میان گذاشته است؛ پوگبا سال گذشته نیز از اِد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد خواسته بود تا رضایتنامه وی را برای رفتن به نیوکمپ صادر کند.

وودوارد از آن پس موضع سفت و سختی اتخاذ کرد و شواهد حاکی از آن است که وی بار دیگر میخواهد در برابر خواسته پوگبا مقاومت نموده و معتقد است این بازیکن هنوز 2 سال دیگر با سرخ ها قرارداد دارد.

اوله گانر سولسشر سرمربی یونایتد دیروز در پاسخ به این پرسش که آیا او می تواند حضور فصل آینده پوگبا را در اولدترافورد تضمین کند؟ گفت: در فوتبال هیچ چیزی تضمینی نیست اما در خصوص پوگبا فکر می کنم او ماندنی است. می توانم به شما اطمینان بدهم که او برای پیروز شدن در یونایتد مصمم است. او رهبر تیم در رختکن و زمین است. اگر ضمانت می خواهید می توانم تضمین کنم اما در زندگی برای هیچ چیز ضمانتی وجود ندارد اما تا جایی که می دانم او در یونایتد می ماند.

سولسشر در صدد است تا رسوایی به نام ناپیروز ترین فصل یونایتدها طی 57 سال گذشته را به تعویق اندازد و فصل را در جمع چهار تیم نخست به انتها برساند؛ آنها فردا (یکشنبه) در اولدترافورد در حالی به مصاف چلسی می روند که در فاصله سه بازی مانده تا انتها فصل، با اختلاف سه امتیاز شانه به شانه آبی ها حرکت می نمایند.

مشکل عجیب به وجود آمده برای پوگبا برای اخذ ویزا آن هم در حالی که تمامی بازیکنان یونایتد ویزای خود را گرفته اند و یا در فرآیند دریافت آن قرار دارند، این شائبه را به وجود آورده است که همزمان با نشستن هواپیمای شیاطین سرخ در شانگهای برای تور تابستانی، شاید مرد فرانسوی در فرودگاه مادرید باشد.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1777

به "تمام اتفاقات برای کوچ پوگبا به رئال دست به دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام اتفاقات برای کوچ پوگبا به رئال دست به دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید