اشنایی با تفریحات در پاتایا

به گزارش دور زمین، پاتایا شهری ساحلی با جاذبه‌های متعدد است. اگر در تور پاتایا قصد تفریح و خوش‌گذرانی را دارید، باید به شما بگوییم که این شهر از هر نوع کاری برای سرگرم کردن شما استفاده می‌کند. در این مقاله شما را با جاذبه‌های تفریحی شهر ساحلی پاتایا آشنا خواهیم کرد.

اشنایی با تفریحات در پاتایا

رفتن به جزایر اطراف پاتایا

جزایر بدون سکنه در پاتایا پر از جاذبه‌های طبیعی و بکر هستند. سواحل شنی خاص و زیبا، آب گرم و صخره های مرجانی از جاذبه‌های جزایر اطراف این شهر در تور پاتایا هستند. با کروز به جزایر کوه رین، کوه خرم، جزیره میمون مراجعه کنید و در آب های صاف و شفاف آنجا شنا و غواصی نمایید، به میمون های ماکاک دوست داشتنی غذا بدهید و یا تنها از نسیم تازه دریا در تور پاتایا لذت ببرید. برای مراجعه به جزایر نزدیک تر کروز از اسکله بالی های حرکت کنید، قیمت این گشت و گذار برای هر نفر 3000 بات تمام خواهد شد.

پاراسیلینگ (Parasailing) در پاتایا

مکان‌های زیادی در پاتایا وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه نمایید و از نمای شهر لذت ببرید اما هیچ کدام از آن ها به زیبایی چشم اندازی که در چند متر بالاتر از خلیج پاتایا قرار است مشاهده نمایید، هیچ است. در این مکان چترهای رنگارنگ بسیاری را در آسمان مشاهده خواهید کرد که با قایق های موتوری کشیده شده‌اند، این تجربه کوتاه اما هیجان انگیز را می‌توانید با هزینه 500 بات در تور تایلند انجام بدهید.

پارک های آبی پاتایا

پاتایا سه پارک آبی مهیج و محبوب دارد که در آنجا می‌توانید آب بازی کنید. این پارک آبی تنها سرسره‌های آبی و آب پاش‌ها نیستند بلکه در آن‌ها گرداب، رودخانه‌ها و دریاهای شبیه سازی شده، زیپ لاین‌ها و حتی رستوران های عالی و نمایش‌های مخصوص شبانه هم به چشم می‌خورد تا روزی سرشار از شادی و هیجان را برای شما پدید آورند.

صخره نوردی در پاتایا

در شمال پاتایا صخره های زیادی مناسب برای انجام صخره نوردی وجود دارد که آنجا را بهشتی برای علاقمندان به صخره نوردی تبدیل کرده است. صخره نوردی ورزشی فیزیکی و ذهنی است که نیاز به قدرت بالا به ویژه در دست ها و بازوها دارد تا بتواند وزن را تحمل کند و از سرشیبی بالا برود. سازمان هایی هستند که به کمک آن‌ها قادر خواهید بود این ورزش هیجان انگیز را در پاتایا تجربه نمایید.

غواصی در پاتایا

غواصی معروف ترین ورزش آبی در تایلند است. و تجربه‌ای است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. در سفر با تور پاتایا حتما این ورزش آبی را تجربه نمایید چرا که دنیای زیر آب یک دنیای جدید بر روی دیدگان شما باز خواهد کرد. در این جاذبه انواع موجودات زیبای آفرینش در این فضای بی وزنی درانتظار شما می‌باشند.صخره های آبی، مرجان‌ها، رنگهای درخشان با ماهی های رنگارنگ شما را شگفت زده خواهد کرد.

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2868

به "اشنایی با تفریحات در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشنایی با تفریحات در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید