بهترین فعالیت های تفریحی در تور پاتایا

به گزارش دور زمین، با این که پاتایا را به عنوان مقصدی برای جشن و شادی می‌شناسند اما این شهر مکانی تک‌بعدی نیست. غیر از واکینگ استریت پر زرق و برق، تعدادی فعالیت تفریحی دیگر وجود دارد که می‌توانید در تور تایلند انجام دهید. به خاطر ساحلی بودن، دریا به شکل واضحی در بسیاری از این فعالیت‌ها نقش کلیدی دارد. گشت و گذار در جزیره‌های اطراف و سواحل شگفت‌انگیزشان در بین مسافران تور پاتایا فوق‌العاده محبوب است. البته تعدادی فعالیت هم برای آنهایی که دوست دارند در خشکی بمانند وجود دارد.

بهترین فعالیت های تفریحی در تور پاتایا

لیست ما از بهترین فعالیت‌های تفریحی در پاتایا، شامل گزینه‌هایی است که هم برای دوست‌داران هیجان و هم کسانی که به دنبال آرامشند مناسب هستند. بسیاری از این تفریحات برای کل اعضای خانواده مناسب است، در حالی که بعضی محدودیت سنی، قدی یا وزنی دارند. در نتیجه راحت می‌توان گفت دلیلی وجود ندارد در تور پاتایا حوصله‌تان سر رود.

گلف‌بازی در تور پاتایا

بیشتر از 30 زمین گلف (از زمین‌های کوچک تا زمین‌های 18 حفره‌ای) در فاصله کوتاهی از پاتایا قرار گرفته‌اند. بعضی از این زمین‌ها در استانداردهای جهانی هستند؛ همانند زمین گلف Siam Country Club که هر سال مسابقات هوندا در آن برگزار می‌شود. به خاطر تنوع بسیار زیاد، وضعیت خوب آب و هوا، کیفیت بالای زمین‌ها و قیمت‌های نسبتا پایین برای استفاده از آن‌ها، این منطقه در بین گلف‌بازها خیلی محبوب است. گلف‌بازی در تور پاتایا راهی عالی برای سپری کردن یک روز مفرح، لذت بردن از آفتاب و دیدن افراد جدید است.

جزیره‌گردی در تور پاتایا

جزیره‌های بسیار کوچک و بی‌سکنه اطراف ساحل پاتایا، رویای تمامی مسافران تور تایلند از یک بهشت گرمسیری هستند. جزیره‌های دورتر به خصوص، حلقه‌ای از سواحل شنی بی‌نقص، آب‌های گرم و صخره‌های مرجانی چشم‌نواز دارند. قایق‌سواری و دیدن جزیره‌های کو رین، کو خارم و جزیره میمون، یک برنامه سفر محبوب در بین مسافران تور پاتایا است. در این جزیره‌های دورافتاده می‌توان آفتاب گرفت، در آب‌های شفاف دریا شنا و غواصی کرد، به میمون‌های دوست‌داشتنی غذا داد و از نسیم روح‌بخش دریا لذت برد. تورهای بازدید از جزیره‌های نزدیک، از اسکله بالی های پاتایا به راه می‌افتند، اما برای دیدن جزیره‌های دورتر بهتر است به Ocean Marina Yacht Club در ساحل جومتین بروید. قیمت‌ها در هر دو مورد در حدود 3000 بات برای هر نفر است.

چترسواری با قایق در تور پاتایا

مکان‌های زیای وجود دارد که می‌توانید در تور پاتایا به آنها بروید و از منظره شگفت‌انگیز شهر لذت ببرید، اما هیچ‌کدام یارای رقابت با منظره خلیج پاتایا از فاصله چند صد متری در آسمان را ندارند. شما می‌توانید چترهای رنگارنگی را ببینید که در آسمان شناور هستند و با قایق‌های تندرو کشیده می‌شوند. می‌بینید که قایق‌ها گاه‌به‌گاه موتورهای خود را خاموش می‌کنند و چترباز داخل آب می‌افتد و آنها دوباره با سرعت گرفتن او را به آسمان می‌فرستند. در ساحل پاتایا کسانی را پیدا می‌کنید که این فعالیت کوتاه اما هیجان‌انگیز را با قیمت 500 بات برای هر نفر ارائه می‌دهند.

پارک‌های آبی پاتایا

با وجود 3 پارک آبی بسیار عالی (پارک پاتایا، پارک آبی کارتون نتورک آمازون و پارک آبی رامایانا)، پاتایا مکانی بی‌نظیر برای آب‌بازی در تور تایلند است. هر کدام از این پارک‌ها خیلی بیشتر از تنها مجموعه‌ای از سرسره‌ها و سواری‌ها را دارند. در این پارک‌ها مسافران تور تایلند می‌توانند از گرداب‌های آبی، رودخانه‌ها و دریاهای مصنوعی، زیپ‌لاین و حتی رستوران‌های عالی و نمایش‌های ویژه بعدازظهرها لذت ببرند. کل اعضای خانواده یک تجربه فراموش‌نشدنی بیرون‌گردی در تعطیلاتشان خواهند داشت. آب به شکلی دقیق تمیز نگه داشته می‌شود و سواری‌های هیجان‌انگیز پارک‌ها به طور کامل مراقبت می‌شوند تا امنیت را به شکل مطلق تضمین کنند.

تجربه کشتی دزدان دریایی ادمیرالیکا در تور پاتایا

اولین و تنها کشتی دزدان دریایی تایلند، پاتایا را بندر اصلیش کرده است. ادمیرالیکا به مسافران تور تایلند تورهای پر از هیجان و بازی‌های مناسب خانواده را با تم دزدان دریایی ارائه می‌دهد. خود کشتی توسط تیمی از مهندسان نیوزلندی در پاتایا ساخته شده که اولویتشان راحتی و امنیت سرنشینان بوده است. این سفر یک روزه قیمتی عالی دارد و در این کشتی شما می‌توانید از غذاهای لذیذ، منظره‌های تماشایی و بودن در نقش دزدان دریایی در خلیج تایلند لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید این کشتی را برای مناسب‌های خاص دربست بگیرید.

کارتینگ در تور پاتایا

چند پیست مسابقه برای سرعت‌دوستان در پاتایا وجود دارد. بهترین گزینه البته Easy Karts، نزدیک به اسکله بالی های است. در اینجا شما گستره متنوعی از ماشین‌ها (از 100 سی‌سی تا 270 سی‌سی) و همچنین دو پیست برای مسابقه دادن را پیدا می‌کنید. این محوطه تجهیزات ایمنی کامل و مراقبت‌های دائمی دارد. یک مسابقه تکی تنها 8 دقیقه زمان می‌برد اما شما می‌توانید در تور پاتایا یک بسته تهیه کرده و این ماشین‌سواری را به یک هیجان یک‌روزه تبدیل کنید.

قایق‌سواری در تور پاتایا

آب‌های اطراف پاتایا بدون شک برای قایق‌سواری عالی هستند. این آب‌ها هیچ موقع چالش‌برانگیز نیستند و همیشه یک نسیم برای پر کردن بادبان قایق وجود دارد. هوا نیز معمولا گرم و آفتابی است و کلی جزیره کوچک در اطراف برای بازدید وجود دارد. این شرایط است که باعث شده یکی از بزرگترین مسابقات قایق‌رانی در آسیا در کنار چندین مسابقه دیگر، هر سال در سواحل اینجا انجام شود. در تور پاتایا چندین باشگاه برای انتخاب دارید؛ علاوه بر کلاس‌های آموزشی، قایق‌های اجاره‌ای نیز در دسترس هستند.

غواصی عمیق در تور پاتایا

با وجود صخره‌های مرجانی شگفت‌انگیز در اطراف جزیره‌های دور و نزدیک و 5 لاشه کشتی برای گشتن و دیدن، پاتایا مکانی فوق‌العاده برای غواصی اسکوبا در تور تایلند است. شرایطی که این منطقه را برای قایق‌سواری ایده‌آل می‌کنند، یک غواصی لذت‌بخش را نیز فراهم می‌کنند. برای همین است که چندین مرکز و فروشگاه، تجهیزات این ورزش را به مسافران تور پاتایا ارائه می‌دهند. مرکز غواصی پری دریایی را برای تجربه و حرفه‌گرایی آنها توصیه می‌کنیم. این مرکز غواصان حرفه‌ای و تازه‌کار را در دنیای زیر آب اطراف پاتایا راهنمایی می‌کند. آب‌های این اطراف به اندازه بخش‌های جنوبی‌تر تایلند شفاف نبوده و حیات‌وحش نیز آنچنان هیجان‌انگیز نیست؛ به همین دلیل است که این منطقه برای این کار زیاد شناخته شده نیست. برخلاف مناطق جنوبی البته، غواصی در اینجا در تمام طول سال در دسترس است و به خاطر موسم بارندگی متوقف نمی‌شود.

پرواز گیبون‌ها در پاتایا

پرواز گیبون‌ها یک ماجراجویی با زیپ‌لاین بر فراز یک جنگل بارانی گرمسیری در فاصله یک رانندگی کوتاه از پاتایا است. این مجموعه 22 خط دارد که یک مسیر 3 کیلومتری را شکل می‌دهد. طی این مسیر یک نیم‌روز از تور پاتایا شما را به خودش اختصاص خواهد داد. علاوه بر هیجان و تفریحش، این فعالیت جنبه آموزشی نیز دارد چرا که شما می‌توانید در مورد زیست‌بوم مناطق گرمسیری اطلاعات کسب کنید. زیپ‌لاین یک تفریح ایمن و مناسب خانواده است و به شما اجازه می‌دهد در تور تایلند طبیعت وحشی و زیبای این کشور را از زاویه دیدی متفاوت ببینید.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2935

به "بهترین فعالیت های تفریحی در تور پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین فعالیت های تفریحی در تور پاتایا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فعالیت های تفریحی در تور پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید