تضمین امنیت بسته های پستی با صندوق پستی هوشمند

به گزارش دور زمین، یک شرکت آمریکایی، نوعی صندوق پستی هوشمند ابداع نموده که به حفظ امنیت بسته ها یاری می نماید.

تضمین امنیت بسته های پستی با صندوق پستی هوشمند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تک کرانچ، گاهی اوقات حفظ بسته های پستی از دزدان، کار بسیار دشواری است اما شاید فناوری جدید حاضر در نمایشگاه بین المللی سی ای اس(CES) 2019 بتواند راه حلی برای این مشکل ارائه دهد.

شرکت آمریکایی دنبای(Danby)، از نوعی صندوق پستی هوشمند رونمایی نموده است که می تواند به حفظ امنیت بسته های پستی یاری کند. این صندوق پستی موسوم به پارسل گارد(Parcel Guard)، امکان ارسال ایمن کالا را به خانه گیرنده فراهم می نماید.

این صندوق، یک در کوچک برای کالاهای کوچک تر و یک در بزرگ تر برای کالاهای بزرگ تر دارد. کاربران می توانند یک اپلیکیشن مخصوص را روی تلفن همراه خود نصب نمایند تا با دریافت یک هشدار از رسیدن بسته مطلع شوند.

ظاهر این صندوق، شبیه به یک صندوق پستی معمولی است و یک پرچم کوچک قرمز دارد که کارآیی آن دقیقا تعیین نیست. این صندوق، یک برچسب اطلاع رسانی دارد که کاربر آن را روی صندوق قرار می دهد تا راننده را مطلع کند که بسته را به جای گذاشتن کنار در، در صندوق بگذارد.

در ضد سرقت پارسل گارد، شبیه به در صندوق های سرویس پستی USPS است. هنگامی که بسته ها در صندوق قرار می گیرند، هیچ راهی برای باز کردن در و برداشتن بسته وجود ندارد. کاربران می توانند برای باز کردن صندوق، از اپلیکیشن تلفن همراه خود استفاده نمایند.

پستچی می تواند برای شناسایی بسته های شکستنی، آنها را به سادگی اسکن کند تا بسته ها را به جای پرتاب کردن، به آرامی در صندوق قرار دهد و سالم به دست گیرنده برساند.

در پارسل گارد پس از بسته شدن، قفل می گردد و این موضوع را به کاربر نیز اطلاع می دهد. این صندوق، قابلیت اتصال بی سیم به یک دوربین تحت شبکه(IP camera) را دارد؛ در نتیجه کاربر می تواند از رسیدن آن مطلع گردد. همچنین، امکان آنالیز وزن بسته نیز وجود دارد.

کاربران می توانند برای ایمنی بیشتر، این صندوق را به دیوار و یا به زمین متصل نمایند. با استفاده از این صندوق، نه تنها می توان بسته ها را از دسترس دزدان دور نگه داشت، بلکه می توان از آنها در برابر هوای ناملایم نیز محافظت کرد.

پارسل گارد، از پلاستیک صنعتی ساخته شده و به باتری مجهز است. این صندوق پستی، کوچک نیست و برای استفاده کاربرانی طراحی شده که ورودی درب منزل آنها بزرگ است، نه کسانی که در آپارتمان های کوچک زندگی می نمایند.

فروش صندوق پستی پارسل گارد با قیمت 399 دلار، این هفته در سایت شرکت دنبای شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1472

به "تضمین امنیت بسته های پستی با صندوق پستی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضمین امنیت بسته های پستی با صندوق پستی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید