تدوین نظام نامه فنی و اجرایی در شهرداری تبریز کلید خورد

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز، تدوین نظامنامه فنی و اجرایی دقیقی برای فرایندهای عمرانی خود شروع نموده است.

تدوین نظام نامه فنی و اجرایی در شهرداری تبریز کلید خورد

یعقوب نامی اظهار کرد: تدوین نظام فنی و اجرایی چنان که در شهرداری تبریز انجام گردد، می تواند اثربخشی فعالیت های عمرانی را ارتقا داده و فرایند کار را تسریع دهد.

وی اضافه کرد: نظام نامه فنی و اجرایی یک فضای مشارکت برای ذی نفعان مختلف است تا نیازهای مختلف در حوزه های عمرانی را برطرف نمایند.

وی با تشریح اهداف نظام فنی و اجرایی شهرداری تبریز گفت: اهداف نظام نامه فنی و اجرایی شامل مدیریت هزینه و بهینه سازی مالی، ارتقای کیفیت طرح ها از دوره پدیدآوری تا انتها دوره بهره برداری، مدیریت زمان در فرایند طراحی و اجرای طرح ها، همسان سازی، هماهنگ سازی، ارزشیابی طرح ها و ضوابط و معیارهای فنی به لحاظ اثربخشی و بهره وری آنها در دوره عمر می باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: با همت همه ذی نفعان این نظام نامه و اجرای کامل و به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود در آن، بیش از پیش شاهد ترقی و شکوفایی شهر تبریز در ابعاد مختلف توسعه به خصوص در حوزه عمران و آبادانی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5538

به "تدوین نظام نامه فنی و اجرایی در شهرداری تبریز کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین نظام نامه فنی و اجرایی در شهرداری تبریز کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید