تاریخ عرضه بازی موبایل Nier تعیین شد

به گزارش دور زمین، چندین ماه است که گیمرهای ژاپنی این فرصت را داشته اند تا اولین بازی موبایلی یوکو تارو (Yoko Taro) را که در دنیا بازی نیر (Nier) جریان دارد، تجربه نمایند. اکنون قرار است تا سرانجام ماه آینده گیمرهای دیگر در آمریکای شمالی، اروپا و کره جنوبی فرصت تجربه این بازی را پیدا نمایند.

تاریخ عرضه بازی موبایل Nier تعیین شد

طبق اعلام رسمی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو Applibot، بازی رایگان نقش آفرینی NieR Re[in]carnation قرار است در تاریخ (28 ژوئیه) به وسیله اپ استور برای iOS و به وسیله گوگل پلی برای اندروید در غرب منتشر گردد. پیش ثبت نام بازی در حال حاضر در دسترس است و تا به امروز بیش از 300 هزار نفر برای آن ثبت نام نموده اند. نکته مهم این است که اسکوئر انیکس برای افرادی که برای بازی ثبت نام نموده اند، پاداشی در نظر گرفته است و تمامی این افراد در آغاز بازی 3000 الماس خواهند داشت. البته، 300 هزار نفر هدف اولیه اسکوئر انیکس بوده که به آن دست پیدا نموده است، آن ها اکنون هدف خود را 600 هزار ثبت نام قبل از عرضه بازی معین نموده اند و امید دارند که به این هدف دست پیدا کند. اسکوئر انیکس اعلام نموده که در صورت رسیدن به این هدف، پاداش بیشتری برای بازیکنانی که قبل از عرضه ثبت نام نموده اند، در نظر می گیرد.

بازی NieR Re[in]carnation که در ماه فوریه سال جاری در ژاپن عرضه شد، در دنیا بازی نیر جریان دارد و داستان دختر نور (Girl of Light) را روایت می نماید. او زنی جوان است که در دنیایی عجیب بیدار می گردد که با نام قفس (The Cage) شناخته می گردد. در جهت این ماجراجویی، موجودی که خود را با نام ماما (Mama) معرفی می نماید و اصلا هم ترسناک نیست، او را هدایت و هدایت می نماید. قهرمان داستان باید به مکان های مرموزی برود و خاطرات خود را به یاد آورد و تاوان گناهانش را بپردازد. هرچند طبیعی است که از این خلاصه جزئی چیز زیادی عایدتان نگردد اما یوکو تارو بارها نشان داده است که داستان آثارش رفته رفته ما را بسیار شگفت زده می نمایند.

تریلری هم از افتتاحیه بازی منتشر شده است که البته آن هم جزئیات زیادی از داستان ارائه نمی دهد اما چیزهایی را به ما می گوید. در این تریلر می توانید بعضی از دیگر شخصیت هایی را که شخصیت اصلی در طول بازی با آن ها روبه رو خواهد شد، مشاهده کنید.

همان طور که گفته شد، بازی NieR Re[in]carnation یک اثر رایگان (Free-to-play) خواهد بود و در واقع برای جذب شخصیت های تازه سیستمی مشابه آثار گاچا ژاپنی خواهد داشت. با توجه به چیزی که از این گونه آثار می دانیم، طبیعی است که نگرانی هایی داشته باشید، اما به هر حال NieR Re[in]carnation یک نسخGه دیگر و البته کوچک تر از مجموعه بازی نیر است که به احتمال زیاد بتواند توجه هواداران این بازی را تا حد زیادی به خود جلب کند.

می توانید در ادامه تریلر تازه بازی را ببینید که هم به گیم پلی و هم به بخش هایی از داستان می پردازد.

منبع: Kotaku.com.au

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4471

به "تاریخ عرضه بازی موبایل Nier تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی موبایل Nier تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید