بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟

به گزارش دور زمین، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال جدایی از این تیم است و محتمل است این اتفاق رخ دهد.

بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اختلاف گابریل کالدرون و علیرضا بیرانوند که از تقریبا دو ماه پیش کلید خورد باعث شد این دروازه بان تصمیم بگیرد نیم فصل از پرسپولیس جدا گردد. با توجه به همین موضوع او به چند واسطه امضا داد تا مقدمات انتقالش به لیگ های اروپایی را فراهم نمایند.

اخیراً وکیل علیرضا بیرانوند در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام می نماید که یک تیم بلژیکی حاضر است هزینه فسخ قرارداد بیرانوند با این باشگاه را پرداخت کند. خبری که که شوک سنگینی را به این باشگاه وارد می نماید.

بیرانوند انگیزه زیادی برای رفتن به فوتبال اروپا دارد و چنانچه باشگاه بلژیکی حاضر گردد 700 هزار دلار پول فسخ قرارداد او را بدهد، احتمال ماندن این دروازه بان در جمع سرخپوشان کم است. اگر چه پیش از این هم همین موضوع در خصوص علی علیپور مطرح شد اما در نهایت باشگاه بلژیکی حاضر به پرداخت پول فسخ قرارداد این بازیکن که 700 هزار دلار بود، نشد.

در حال حاضر این پیشنهاد فعلا در حد حرف است و باید دید چقدر جدی خواهد شد. آنچه معین است بیرانوند بندی در قراردادش دارد مبنی بر اینکه در صورت پرداخت 700 هزار دلار می تواند قراردادش را فسخ کند و ترانسفر گردد.

نکته دیگر اینکه بیرانوند مبلغ زیادی بابت قرارداد سال گذشته اش طلبکار است و گفته می گردد علاوه بر موارد بالا این موضوع نیز در تصمیم او برای جدایی از پرسپولیس تاثیر زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2373

به "بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید