بیانیه اینتر بعد از جنجال های مائورو ایکاردی

به گزارش دور زمین، باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای شرایط کاپیتان تیمش را شرح داد.

بیانیه اینتر بعد از جنجال های مائورو ایکاردی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کوریره دلواسپورت، بعد از انتشار کتاب توهین آمیز مائورو ایکاردی که در آن به طرفداران اینتر توهین نموده بود، طرفداران با این بازیکن رفتار بدی در بازی برابر کالیاری داشتند. اتفاقا در همان ملاقات ایکاردی یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد تا حسابی طرفداران تیمش را عصبانی کند و آنها به خودروی این بازیکن حمله نمایند. بعد از صحبت هایی مبنی بر پس دریافت بازوبند کاپیتانی اینتر از این بازیکن، در نهایت باشگاه اینتر اعلام نمود قصد ندارد بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی پس بگیرد و این بازیکن کاپیتان باقی خواهد ماند.

در جلسه ای که بین مائورو ایکاردی و مسئولان باشگاه ایتالیایی برگزار گردید، تصمیم گرفته شد ایکاردی به دلیل نقض قوانین باشگاه، جریمه اقتصادی خواهد بشود ولی بازوبند کاپیتانی را از دست نخواهد داد.

ایکاردی بعد از این جلسه به سایت اینتر گفت: در چند روز گذشته اتفاقات تلخی را در باشگاه تجربه کردیم که برای همه ناراحت نماینده بود. البته این اتفاقات در هر خانواده ای رخ می دهد. اینتر اول از همه مثل یک خانواده بزرگ برای همه است. قصد ناراحت کردن طرفداران اینتر را نداشتم و این اتفاق تجربه ای برای من خواهد شد تا در آینده رفتار بهتری در این مواقع ارائه کنم. بار دیگر از همه طرفداران اینتر و مسئولان باشگاه عذرخواهی می کنم که از گفته های من ناراحت شدند.

ایکاردی افزود: فکر کنم خیلی ها از این گفته های من ناراحت شدند ولی بهتر است به آینده فکر کنیم و وارد مسائل گذشته نشویم. همه ما باید یک هدف داشته باشیم و آن سربلندی اینتر باید باشد. امروز همه این مسائل را فراموش کردیم. هیچ چیز بالاتر از اینتر نیست. هر تصمیمی که باشگاه در این زمینه می گرفت را قبول می کردم. کوشش می کنم در آینده رفتار بهتری داشته باشم و بیشتر مراقب باشم. حالا بیشتر از گذشته متحد خواهیم شد.

در نهایت باشگاه اینتر تصمیم گرفته است موضع خود را روشن اعلام کند و بازوبند کاپیتانی را از این بازیکن پس نگیرد ولی او را با جریمه ای اقتصادی روبرو خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2297

به "بیانیه اینتر بعد از جنجال های مائورو ایکاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه اینتر بعد از جنجال های مائورو ایکاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید