بیانیه استادکار درخصوص سو استفاده از برند و رنگ سازمانی استادکار

به گزارش دور زمین، استادکار به عنوان اولین برند در حوزه خدمات آنلاین و تعمیرات در محل از سال94 فعالیت خود را در زیست بوم استارتاپی ایران شروع نموده است. از همان ابتدا در جهت اعتماد سازی کاربران و حفظ رسالت اعزام برترین و خوشنام ترین متخصصین، در صد ها زمینه مختلف، از نظافت تا تاسیسات در محل ، تعمیرات و بازسازی و… ؛ رنگ آبی را برای برند خود انتخاب نموده و تا به امروز به این رسالت پایبند بوده است.

بیانیه استادکار درخصوص سو استفاده از برند و رنگ سازمانی استادکار

متاسفانه طی سالهای اخیر بعضی از شرکت های مشابه در کوشش بوده اند ازاین اعتماد فراگیر که بین کاربران ایجاد شده، سو استفاده نمایند و با استفاده از برند و رنگ سازمانی استادکار در کمپین های تبلیغاتی خود جلب توجه نموده و کاربران را بصورت کاملا غیرحرفه ای و فریبکارانه جذب نمایند.

اخیرا، شرکتی موسوم به آچاره ، که بارها رفتار غیرحرفه ای خود را به نمایش گذاشته است، و در بی کیفیتی مشهور شده است، با انجام این سرقت فرهنگی، اصول رقابتی را نیز زیر پا گذاشته و با شبیه سازی رنگ برند خود به برند استادکار ، سعی نموده است که خود را جای این برند شناخته شده و با کیفیت جا بزند و با این ظاهر در نمایشگاه الکامپ ظاهر شده است.

با این حال، امیدواریم که این رفتارهای غیرحرفه ای صرفا بدلیل حضورافراد نابلد در رده های اجرایی سازمان مذکور بوده و این اقدام یک اشتباه درون سازمانی بوده باشد.

بعلاوه به اطلاع کلیه مشتریان و مصرف نمایندگان خدمات میرساند که برند با کیفیت استادکار ، با قدرت در حال ادامه و توسعه است و اصول پیشرو در برندهای خوشنام، با فریب و سواستفاده امثالی همانند شرکت مذکور، متوقف نخواهد شد.

لذا از مشتریان محترم میخواهیم که هنگام استفاده از سرویس های تعمیر و خدمات در محل ، به برند و نشان استادکار (کلاه آبی رنگ و مشکی رنگ ????) ، توجه نموده و درگیر فریبکاری برندهای نامعتبر نشوند تا خدای نانموده، دچار زیان مالی و غیرمالی نگردند.

با احترام

روابط عمومی استادکـار

منبع: مجله شنبه
انتشار: 23 تیر 1403 بروزرسانی: 23 تیر 1403 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 6026

به "بیانیه استادکار درخصوص سو استفاده از برند و رنگ سازمانی استادکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه استادکار درخصوص سو استفاده از برند و رنگ سازمانی استادکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید