تور آلمان ارزان: تور مقرون به صرفه آلمان: تور آلمان: بوندس لیگا، هوفنهایم، دومین تساوی متوالی بایرن مونیخ را رقم زد

به گزارش دور زمین، باواریایی ها با قبول تساوی خارج از خانه برابر هوفنهایم در هفته بیست و ششم بوندس لیگا، برای دومین هفته متوالی در این رقابت ها متوقف شدند.

تور آلمان ارزان: تور مقرون به صرفه آلمان: تور آلمان: بوندس لیگا، هوفنهایم، دومین تساوی متوالی بایرن مونیخ را رقم زد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

با تور مقرون به صرفه آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع روز دوم از هفته بیست و ششم رقابت های بوندس لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران، سه بازی همزمان انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ میهمان هوفنهایم بود و این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در این بازی با وجود سلطه باواریایی ها، این تیم میزبان بود که در دقیقه 32 به وسیله کریستوف بائوم گارتنر گل نخست را به ثمر رساند، اما روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی خط حمله بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه سوم وقت های تلف شده به ثمر رساند، نگذاشت تیمش بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم بایرن مونیخ چندین موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه حریف ایجاد و حتی در چند مورد دروازه این تیم را هم باز کرد که به علت قرار داشتن بازیکنانش در موقعیت آفساید، این گل ها مردود اعلام شدند.

در نهایت بایرن مونیخ که بیش از دو برابر میزبان خود موقعیت گلزنی داشت، به یک امتیازی این تساوی خارج از خانه بسنده کرد، نتیجه ای که در بازی خانگی هفته گذشته اش برابر بایرلورکوزن هم رقم خورد. با این نتیجه شاگردان یولیان ناگلسمان 60 امتیازی شدند و فاصله خود را با دورتموند رده دومی که دو بازی کمتر انجام داده به 10 امتیاز افزایش دادند. هوفنهایم هم 44 امتیازی شد و الان تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به فرایبورگ در رده پنجم واقع شده است، فرایبورگی که همزمان با این بازی میهمانش ولفسبورگ را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

در دیگر بازی همزمان تیم یونیون برلین میزبان اشتوتگارت بود که این بازی هم با تساوی یک - یک به خاتمه رسید.

در آخرین بازی امشب بوندس لیگا از ساعت 21 به وقت تهران، تیم های مونشن گلادباخ و هرتابرلین برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5414

به "تور آلمان ارزان: تور مقرون به صرفه آلمان: تور آلمان: بوندس لیگا، هوفنهایم، دومین تساوی متوالی بایرن مونیخ را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: تور مقرون به صرفه آلمان: تور آلمان: بوندس لیگا، هوفنهایم، دومین تساوی متوالی بایرن مونیخ را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید