به این دلایل سال جاری با تور کانادا سفر کنید

به گزارش دور زمین، در سال 2017 به کانادا بروید! جاذبه های گردشگری کانادا برای گردشگران زیاد است و با شهرهای زیبا، فضای باز گسترده، مجمع الجزایر قطبی و کوه های صخره ای خود گردشگران زیادی از سراسر دنیا دارد. اما اگر به انگیزه های بیشتری برای سفر به این کشور در سال 2017 احتیاج دارد ادامه این پست را بخوانید تا بدانید چرا باید سال جاری به کانادا بروید، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

به این دلایل سال جاری با تور کانادا سفر کنید

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

1. تولد 150 سالگی کانادا را جشن بگیرید

سال جاری به کانادا بروید و به این کشور یاری کنید تا تولد 150 سالگی خود را جشن بگیرد. با اینکه مراسم و مسابقات مخصوصی در طول سال در کشور برگزار می گردد اما بهترین جشن ها در روز ملی کانادا در 1 جولای 2017 اتفاق می افتد. ونکوور میزبان بزرگ ترین مراسم خارج از شهر اوتاواست که در دو روز اول و دوم جولای 2017 برگزار می گردد. در اوتاوا مهمانی با مراسم مختلف آتش بازی و اجرای موسیقی در ساختمان مجلس انجام می گردد.

2. 357 امین سالگرد مونترال را جشن بگیرید

مونترال هم سال جاری جشن بزرگی را در پیش دارد و در مراسم آن بیش از 150 اجرای موسیقی، جشن ها و مراسم فرهنگی ترتیب دیده شده است. مراسم هایی که مردم در هنگام 357 امین تولد مونترال بی صبرانه منتظر آن هستند شامل کنسرت های سیمفونی و موزه های فضای باز و … است.

3. هیچ وقت در این شهر حوصله شما سر نمی رود

دلیل خوب اینکه در سال 2017 به کانادا سفر کنید این است که در این کشور هیچ وقت خسته نمی شوید. فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال در کانادا باشید در آنجا همواره یک تفریحی در بیرون از خانه برای لذت بردن وجود دارد. اسکی، هاکی، اسکیت روی یخ و … از فعالیت هایی هستند که می توانید در همه جای این کشور آن ها را انجام دهید. به علاوه، در شهر، تورهای پیاده روی رایگان، موزه ها و جاذبه های زیادی برای کل خانواده وجود دارد.

4. از فواید سفر به کانادا در هر فصل بهره ببرید

بازدید از کانادا در هر فصلی یک سری فایده دارد. ممکن است تابستان به معنی شلوغی باشد اما در این فصل شهرهای این کشور با جشنواره ها و مراسم مختلف از خواب زمستانی بیدار می گردد. در فصل زمستان می توانید در بهترین پیست های اسکی جهان اسکی بازی کنید. شرق کانادا پاییز بسیار زیبایی دارد و در آن برگ درختان به رنگ قرمز، طلایی و نارنجی می گردد. بهار به معنی پیست های اسکی ارزان تر و دریاچه ها و رودخانه های پر آب تر است.

5. ورود به پارک های ملی رایگان است

دلیل عالی دیگر برای اینکه در سال 2017 به کانادا سفر کنید این است که برای کل سال ورود به پارک های این کشور رایگان است. این یعنی این که می توانید به طور رایگان به پارک های ملی کانادا، مناطق حفاظت شده طبیعی و مکان های تاریخی ملی بروید. این انگیزه کافی برای گشت و گذار در این کشور را به شما می دهد و باعث می گردد که در سفر به این کشور پول کمتری خرج کنید.

6. مناظر طبیعی متنوع را ببینید

شاید تاکنون بارها شنیده اید که کانادا کشور زیبایی است اما آیا می دانید که مناظر طبیعی شهرهای این کشور چقدر با هم فرق دارند؟ در بریتیش کلمبیا می توانید به شهرهای ساحلی و پیست های اسکی بروید. آلبرتا صخره ها و دریاچه های فیروزه ای دارد که دو طبیعت کاملا متفاوت این دو شهر را نشان می دهد.منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1783

به "به این دلایل سال جاری با تور کانادا سفر کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "به این دلایل سال جاری با تور کانادا سفر کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این دلایل سال جاری با تور کانادا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید