برترین هتل های مقرون به صرفه روستوف نا دونو؛ روسیه

به گزارش دور زمین، روستوف نا دونو از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و به مرکز جنوب روسیه معروفیت دارد؛ با انتخاب هتل های ارزان سفری ارزان را در این شهر تجربه کنید.

برترین هتل های مقرون به صرفه روستوف نا دونو؛ روسیه

روستوف نا دونو یکی از شهرهایی است که بازی های جام جهانی روسیه در آن برگزار می شود. پس اگر قصد دارید در تورهای جام جهانی روسیه یا تور ترکیبی روسیه شرکت کنید، بهتر است با این شهر بیشتر آشنا شوید.

این شهر یکی از بزرگترین شهرهای جنوب کشور روسیه است که با عنوان مرکز جنوبی روسیه شناخته می شود. تاسیس این شهر بندری به 15 دسامبر سال 1749 میلادی بازمی شود. شهر روستوف نا دونو یک شهر بندری است که در کنار رود دن قرار گرفته است و به همین علت نقش بسزایی در عرصه فرهنگی و تجاری دارد که منطقه ها شمال و جنوب کشور را بهم متصل می نماید. روستوف نادونو همانطور که گفته شد، یکی از شهرهای میزبان جام جهانی است و مسافرین بسیاری برای شرکت در این رویداد ورزشی به آن سفر می نمایند، به همین منظور قصد داریم در این مقاله به معرفی هتل های ارزان روستوف نا دونو بپردازیم؛ همراه ما باشید.

  • هتل آپارتمان ادوکیموا (Apartment on Evdokimova 102b)
  • هتل کالتورینسکی 206 وی (Khalturinskiy 206v)
  • هتل مکسیکا گست هوس (Mexica Guest House)
  • هتل میگی (Migi Hotel)
  • هتل ناتالیا (Hotel Natalia)
  • هتل دون کیهوت هتل روستوف (Don Kihot Hotel Rostov-on-Don)
  • هتل ویلا زاکروتکینا 4 (Villa Zakrutkina 4)

هتل آپارتمان ادوکیموا (Apartment on Evdokimova 102b)

هتل آپارتمان ادوکیموا هتل آپارتمانی مالی با تجهیزات کامل است و مسافرین در این هتل تمام لوازم برای اقامتی معمولی را دارا هستند. این هتل در فاصله 6 کیلومتری از ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است و بسیاری از جاذبه ها تاریخی، مراکز خرید و رستوران ها به راحتی از آن در دسترس خواهد بود.

همه واحدها با مبلمان راحتی و وسایل ساده مبله شده اند و تجهیزات آشپزخانه آن بسیار کامل است. از هتل تا فرودگاه بین المللی روستوف نا دونو 28.9 کیلومتر، تا ورزشگاه روستوف آرنا 7.3 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 6.4 کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف 5.4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Evdokimova st., 102b, 344068 Rostov on Don, Russia
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل کالتورینسکی 206 وی (Khalturinskiy 206v)

هتل کالتورینسکی 206 وی هتل آپارتمانی مالی و میان رده است که اغلب دارای اتاق ها دو خوابه و یک خوابه است. این هتل آپارتمان یک گزینه عالی برای سفرهای طولانی است و امکانات آن با توجه به هزینه آن معقول است. همه واحدها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و حمامی اختصاصی هستند.

از هتل تا فرودگاه بین المللی روستوف نا دونو 33.1 کیلومتر، تا ورزشگاه روستوف آرنا 4.4 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 11.9 کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف 3.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 206v per. Khalturinskiy, 344018 Rostov on Don, Russia
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، تجهیزات کامل در آشپزخانه، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، محوطه بازی برای بچه ها، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل مکسیکا گست هوس (Mexica Guest House)

هتل مکسیکا گست هوس هتلی 1 ستاره و میان رده است که با امکانات معقولی از مهمانان خود میزبانی می نماید. اتاق های هتل بسیار دل باز و زیبا هستند و با دکوری ساده مبله شده اند؛ اتاق ها دارای پنجره های بزرگ هستند که با پرده های حریر پوشیده شده اند و نور کافی را به اتاق ها می رسانند. همه اتاق ها در این هتل دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

صبحانه هر روزه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می شود و رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ روسی از مهمانان خود پذیرایی می نماید که با انتخاب یک نوشیدنی عالی طعم غذا برای آنان دلچسب تر خواهد شد. در نزدیکی هتل رستوران های متعددی وجود دارد و مهمانان می توانند به آن ها مراجعه نمایند و با قرار گرفتن در یک محیط بومی از غذای خود بیشتر لذت ببرند.

از هتل تا فرودگاه بین المللی روستوف نا دونو 27.4 کیلومتر، تا ورزشگاه روستوف آرنا 6.9 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 8.9 کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف 4.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Molodezhnaya Street 83, 344029 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 1 ستاره است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل میگی (Migi Hotel)

هتل میگی هتلی مالی و میان رده است که کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، برای اقامتی معمولی مناسب است. اتاق های هتل دارای دکوری ساده و زببا هستند و مبل های راحتی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. همه اتاق ها در این هتل دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام هستند.

از هتل تا فرودگاه بین المللی روستوف نا دونو 30.8 کیلومتر، تا ورزشگاه روستوف آرنا 3.4 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 5.4 کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف 1.5 کیلومتر فاصله دارد. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می دهد، مناسب است.

  • آدرس: 20 Liniya, 33, 344037 Rostov on Don, Russia
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق

هتل ناتالیا (Hotel Natalia)

هتل ناتالیا هتلی میان رده و مالی است که امکانات معمولی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و برای سفری ارزان گزینه ای مناسب خواهد بود. همه اتاق ها دارای دکوری ساده هستند و دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام هستند.

از هتل تا فرودگاه بین المللی روستوف نا دونو 30.8 کیلومتر، تا ورزشگاه روستوف آرنا 3.5 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 5 کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف 1.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 20 Liniya, 33, 344037 Rostov on Don, Russia
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق

هتل دون کیهوت هتل روستوف (Don Kihot Hotel Rostov-on-Don)

هتل دون کیهوت هتل روستوف یک انتخاب فوق العاده در شهر است و اگر در پی اقامتی مملو از آرامش هستید، این هتل میان رده انتخابی هوشمندانه است. اتاق ها بسیار شیک و زیبا هستند و با دکوری مدرن با رنگ های روشن مبله شده اند. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام هستند.

صبحانه به صورت بوفه ای برای مهمانان سرو می شود و مهمانان می توانند از رستوران هتل که دارای دکوری زیباو محیطی آرام است، برای وعده های ناهار و شام خود استفاده نمایند. این هتل یک گزینه عالی برای زوج های جوان است.

از هتل تا فرودگاه بین المللی روستوف نا دونو 34.1 کیلومتر، تا ورزشگاه روستوف آرنا 1.6 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 1.9 کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف 2.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulyanovskaya Ulitsa 58, 344002 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 87 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، امکانات برای افردا ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ویلا زاکروتکینا 4 (Villa Zakrutkina 4)

هتل ویلا زاکروتکینا 4 آخرین هتل در فهرست برترین هتل های ارزان در شهر روستوف نا دونو است که اقامت قابل قبولی را برای مهمانان خود فراهم می نماید و با توجه به هزینه ای که مهمانان برای اقامت خود پرداخت می نمایند، امکانات مناسبی را ارائه می دهد. اتاق های هتل با لوازمی مدرن مبله شده و همه آن ها دارای آشپزخانه ای کامل هستند. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

از هتل تا فرودگاه بین المللی روستوف نا دونو 31.5 کیلومتر، تا ورزشگاه روستوف آرنا 2.8 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 5.2 کیلومتر و تا تئاتر آکادمیک روستوف 1.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulyanovskaya Ulitsa 58, 344002 Rostov on Don, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 87 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، آشپزخانه، کتاب و سی دی برای بچه ها، پازل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، امکانات برای افردا ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

آنچه که ذکر شد، برترین هتل های ارزان روستوف نا دونو بود و کوشش شد هتل هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت برترین هستند؛ اگر به این شهر که میزبان جام جهانی 2018 است سفر کردید، ما را با تجریبات محل اقامت خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5648

به "برترین هتل های مقرون به صرفه روستوف نا دونو؛ روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مقرون به صرفه روستوف نا دونو؛ روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید