بهترین هتل های تایلند برای گذراندن ماه عسل

به گزارش دور زمین، اگر می‌خواهید برای ماه عسل به تور تایلند بروید، این اقامتگاه‌های لوکس را مد نظر داشته باشید. تمامی آن‌ها برای خدمات بی‌نقص، سوئیت‌ها و ویلاهای شگفت‌انگیز و موقعیت‌های عالیشان در کنار ساحل معروف هستند. لوکس بودن اما ارزان نیست. در هر یکی از این هتل‌ها انتظار پرداخت حدود 300 دلار برای هر شب را داشته باشید. اگر بخواهید ویلاهای بزرگتر را انتخاب کنید، این قیمت از این مقدار هم بالاتر می‌رود.

بهترین هتل های تایلند برای گذراندن ماه عسل

هتل 5 ستاره Amanpuri پوکت

قبل از این که پوکت پر از اقامتگاه‌ها و هتل‌های 5 ستاره شود، هتل فوق‌العاده لوکس و بسیار زیبای Amanpuri وجود داشت. این هتل استانداردهای هتل‌های لوکس در تایلند را تعریف کرد و همچنان یکی از بهترین هتل‌های کل کشور است. اتاق‌ها و محوطه‌های شیک و به دقت تزئین شده، آرامش و خاص بودن را انتقال می‌دهند.

Amanpuri

هتل 5 ستاره Trisara پوکت

به احتمال زیاد جایی بهتر از این هتل پر طرفدار با ساحل اختصاصی دارای شن‌های سفید را نمی‌توانید در جزیره پوکت پیدا کنید. تمام اتاق‌های بزرگ و ویلاهای اختصاصی هتل، استخرهای کوچک خودشان را دارند. محوطه بیرونی هتل سرسبز و تماشایی است. مناظر اعجاب‌انگیز و خدمات بی‌نظیر، اقامت در این هتل را به یک تجربه به‌یادماندنی در تور تایلند تبدیل می‌کند، مخصوصا اگر سفرتان سفر ماه عسل باشد.

Trisara

هتل 5 ستاره Six Senses ساموئی

این هتل رویایی، در سال 2008 همه رقبای خود در سراسر جهان را کنار زد و توسط مجله Condé Nast Traveler بهترین هتل دنیا لقب گرفت. جای تعجب ندارد، چرا که امکاناتی مانند پیشخدمت شخصی مترادف با خدماتی بی‌نقص و توجه کامل به جزئیات است. بیشتر مهمانان ویلاها، استخرهای بی‌انتهای اختصاصی خودشان را دارند. این هتل یک استخر بی‌انتهای فوق‌العاده بزرگ برای استفاده همه مهمانان نیز دارد. 8.1 هکتار زمین اختصاصی در شمالی‌ترین بخش ساموئی حریم خصوصی کامل مهمانان را تضمین می‌کند.

Six Senses Samui

هتل 5 ستاره JW Marriott پوکت

اگر چه این هتل، بزرگتر از دیگر اقامتگاه‌های لوکس 5 ستاره این جزیره است و نام یک هتل زنجیره‌ای بین‌المللی را با خود یدک می‌کشد، اما هیچ بخشی از خدمات و امکانات هتل حس بی‌اهمیت انگاشته شدن را ندارند. محوطه هتل سرسبز و زیبا است. ماریوت در ساحل شمال غربی پوکت و به دور از هیاهو و شلوغی مرکز پوکت، ولی نزدیک به برخی از زیباترین سواحل جزیره قرار گرفته است. هتل جی دبلیو ماریوت پوکت، بسته‌های مخصوص ماه عسل دارد. این بسته‌ها شامل انتقال با لیموزین از فرودگاه، شام همراه با نوشیدنی و خدمات ویژه اسپا است.

JW

هتل 5 ستاره Four Seasons کو ساموئی

شهرت Four Seasons برای عالی بودن در همه جنبه‌ها، در این اقامتگاه لوکس در تپه‌های ساموئی نیز ادامه داشته است. تمامی اقامتگاه‌ها در هتل Four Seasons ساموئی ویلا هستند. کوچکترین آنها 120 متر مربع مساحت دارد. اسپای هتل خدمات بسیاری را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. این هتل نیز بسته‌های اختصاصی ماه عسل را ارائه می‌دهد.

Four Seasons

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2842

به "بهترین هتل های تایلند برای گذراندن ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های تایلند برای گذراندن ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید