بهترین غذاهای سنگاپور

به گزارش دور زمین، در سفر به سنگاپور امکان ندارد که از طعم غذاهای این شهر راضی نباشید. در سفر به سنگاپور می‌توانید طعم غذاهایی را بچشید که بسیار خوشمزه هستند و در خاطره شما می‌مانند.

بهترین غذاهای سنگاپور

برنج مخلوط سنگاپور

برنج مخلوط یک غذای ارزان است که در مرکز هاوکر سفارش بدهید. از بین انواع مختلف گوشت و سبزیجات غذای خود را انتخاب نمایید و قیمت آن را براساس تعداد یا نوع بشقابی که برای شما آورده‌اند، متفاوت است.

برای اینکه یک سفر ارزان را با تور سنگاپور تجربه کنید باید حتی در هزینه غذای خود نیز صرفه‌جویی کنید در هنگام سفارش برنج می‌توانید اندازه آن را مشخص کرده و قیمت برنج مخلوط خود را کم نمایید.

کیک هویج سنگاپور

نسخه سنگاپوری کیک هویج اصلا هویج ندارد! در این کیک به جای هویج از ترب سفید و آرد برنج استفاده شده است که به شکل مکعب در می آیند و با سیر و تخم مرغ سرخ می‌گردند.

نودل گوشت و قارچ سنگاپور

در این غذا نودل را با سس ترکیب کرده و سپس آن را با گوشت چرخ کرده یا تکه های گوشت، قارچ، کاهو و جوانه لوبیا سرو می‌کنند. این غذا چندین نوع دارد که در یک نوع آن در کنارش یک کاسه سوپ هم می‌گذارند و یکی از بهترین غذاهایی است که در تور سنگاپور میل نمایید.

بان میان (Ban Mian) سنگاپور

بان میان یک نوع سوپ نودل می‌باشد که در آن از نودل، ماهی، گوشت چرخ کرده، سبزیجات و سیر سرخ شده استفاده شده است و در آخر هم یک تخم مرغ خام بر روی غذا می‌ریزند.

برنج و مرغ سنگاپور

برنج و مرغ یک بشقاب برنج خوش عطر است که با تکه هایی از مرغ آب پز، جوانه لوبیا، خیار و سوپ خورده می شود. اگر قسمت های خاصی از مرغ مثل سینه یا ران را بیشتر دوست دارید موقع سفارش به فروشنده بگویید تا همان قسمت را برایتان بگذارد حتی می‌توانید یک مرغ کامل و یا نصفه مرغ هم سفارش بدهید.

انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 363

به "بهترین غذاهای سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید