برترین سریال های فانتزی سال 2022

به گزارش دور زمین، سال 2022 میلادی رو به انتها است و در این مدت یک ساله نیز سریال های بسیار جالب توجه و خوبی پخش شدند که توانستند توجه بیننده های بسیار زیادی را به خودشان جلب نمایند. در این میان نیز سریال های فانتزی بسیار پیروز عمل کردند. در این مطلب به برترین سریال های فانتزی سال 2022 میلادی می پردازیم. همراه با ما باشید.

برترین سریال های فانتزی سال 2022

سریال خاندان اژدها

House of the Dragon

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) پیش درآمدی برای سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به شمار می رود که برای دست یافتن به پیروزیت و محبوبیت سریال اصلی کار بسیار دشواری در پیش داشت. با این حال، با داستان سرایی بسیار عالی و بعلاوه حضور بازیگران برجسته، فصل اول این سریال توانست بسیاری از انتظارات را برآورده سازد. شبکه اچ بی او این سریال را برای فصل دوم تمدید نموده و باید دید که ادامه داستان خاندان تارگرین و کوشش آن ها برای دست یافتن به تاج و تخت آهنین چگونه پیش خواهد رفت.

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

The Lord of the Rings: The Rings of Power

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) یکی از مورد انتظارترین سریال های سال 2022 میلادی به شمار می رفت که همزمان با سریال خاندان اژدها پخش می شد و اوقات بسیار دلنشین و پر هیجانی را برای هواداران ژانر فانتزی رقم زد.

سریال ارباب حلقه ها بر اساس مجموعه رمان هایی به همین نام نوشته جی آر آر تالکین (J.R.R. Tolkien) است و علاوه بر ارائه چهره هایی آشنا، توانسته کاراکترهای جدیدی را معرفی کند و در کنار حس نوستالژی، حس و حال تازه ای را برای هواداران سرزمین میانی ایجاد کند.

سریال مصاحبه با خون آشام

Anne Rices Interview with the Vampire

سریال مصاحبه با خون آشام (Interview with the Vampire) احتمالا برترین اقتباس ساخته شده از رمان های فانتزی ای به همین نام نوشته ان رایس (Anne Rice) به شمار می رود و اتفاقات آن نیز شبیه به فیلمی به همین نام است که با حضور بازیگرانی برجسته همانند تام کروز بود.

این سریال داستان زندگی خون آشام هایی به نام لویی دی پوینت دو لوک با بازی جیکوب اندرسون (Jacob Anderson) و لستات د لیونکورت با بازی سم رید (Sam Reid) را روایت می نماید. این سریال بسیار مورد تحسین نهاده شد و توانست توجه بیننده ها را به خودش جلب کند.

سریال سندمن

The Sandman

سریال سندمن (The Sandman) محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که بر اساس کتاب های کمیکی به همین نام نوشته نیل گیمن (The Sandman) ساخته شده است. با وجود تاخیرهای فراوان به هنگام فراوری آن، این سریال خاتمه توانست اثر فانتزی پیروزی در این سرویس آنلاین تبدیل گردد.

سریال سندمن داستان زندگی رویا یا لرد مورفیوس با بازی تام استاریج (Tom Sturridge) را دنبال می نماید که در سطح دنیا سفر می کند تا بار دیگر بتواند نظم را به سرزمین رویاها باز گرداند. این بازیگر به خوبی توانسته تا این نقش را به نمایش در بیاورد و خود سریال نیز دنیای زیبا و تماشایی را برای مخاطبان به تصویر کشیده است.

فصل دوم سریال راهبه جنگجو

Warrior Nun

دومین فصل از سریال راهبه جنگجو (Warrior Nun) در امسال میلادی پخش شده بود. این سریال داستان زندگی یتیمی به نام آوا با بازی آلبا باپتیستا (Alba Baptista) را روایت می نماید که پس از اینکه متوجه می گردد قدرت های فرابشری دارد، به گروهی از راهبه های جنگجو می پیوندد. این گروه از راهبه ها سعی دارند برای محافظت از دنیا در مقابل اهریمن ها مبارزه نمایند.

این سریال فانتزی بر اساس مجموعه کتاب های کمیکی به همین نام ساخته شده و داستانی تازه را روایت می نماید. با این حال، سرویس آنلاین نتفلیکس این سریال را برای فصل سوم تمدید ننموده است و فصل دوم آن به عنوان آخرین فصل شناخته خواهد شد.

سریال ونزدی

Wednesday

سریال ونزدی (Wednesday) برداشتی تازه از کاراکترها و مجموعه خانواده آدامز (The Addams Family) به شمار می رود و هواداران مشتاقانه منتظر تماشای این سریال فانتزی بودند، سریالی که محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس محسوب می گردد.

در این سریال، جنا اورتگا (Jenna Ortega) پیروز شد تا به برترین شکل ممکن نقش شخصیت اصلی داستان به نام ونزدی آدامز را بازی می نماید و به یکی از شخصیت های محبوب در بین هواداران تبدیل گردد. سرویس آنلاین نتفلیکس هنوز این سریال را به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید ننموده اما تمدید سریال دور از انتظار نخواهد بود.

سریال تئودوزیا

Theodosia

سریال تئودوزیا (Theodosia) اثری فانتزی، سرگرم نماینده و ماجراجویی به شمار می رود که سرشار از حس نوستالژی است. این سریال محصولی از شبکه اچ بی او به شمار می رود که بر اساس کتاب های رابین لافیورس ساخته شده و داستان زندگی جوان کنجکاو به نام تئو با بازی الویسی لیتل را دنبال می نماید.

پدر و مادر تئو موزه افسانه ها و عتیقه های لندن را اداره می نمایند و یک روز، تئو مقبره ای پیدا می نماید و از آن نیز چشم هوروس را بر می دارد که باعث هرج و مرج می گردد. او به همراه دوستانش و برادرش باید با جامعه ای مخفی مبارزه نمایند که میخواهد دنیا را تصرف نمایند.

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب

Stranger Things

سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) اثری دیگر از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که چهارمین فصل از آن در امسال میلادی پخش شده بود و توانست اندازه بیننده بسیار زیادی را جذب خودش کند.

فصل چهارم سریال سرشار از اکشن، هیجان و احساسات بود که به خوبی توانست ادامه داستان این شخصیت ها را روایت کند. در این فصل از سریال، بیننده ها شاهد حضور شخصیت شرور وکنا با بازی جیمی کمپبل باور (Jamie Campbell Bower) بودند.

فصل سوم سریال آموزشگاه آمبرلا

The Umbrella Academy

سومین فصل از سریال آموزشگاه آمبرلا (The Umbrella Academy) ادامه داستان خانواده هارگریوز را روایت می نماید که سعی دارند بار دیگر در سفری پر هیجان در زمان، جلوی نابودی دنیا را بگیرند. با این حال، آن ها این بار نسبت به قبلا با چالش های بزرگتری روبه رو می شوند.

در فصل سوم سریال آموزشگاه آمبرلا و به لطف تغییرات انجام شده در گذشته، آموزشگاه اسپارو در زمان حال شکل گرفته و همین نیز داستان را بسیار مجذوب کننده و جالب توجه نموده است. این سریال به وسیله سرویس آنلاین نتفلیکس برای فصل چهارم تمدید شده است.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5930

به "برترین سریال های فانتزی سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سریال های فانتزی سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید