بهترین زمان سفر با تور تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند کشوری با آب و هوای گرمسیری است و همواره در آن جشن‌هایی شاد و مفرح برگزار می‌گردد، پس بهتر است برای همراهی با تور تایلند، بهترین زمان را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر با تور تایلند

پوکت آب و هوای گرمسیری داشته و یکی از محبوب‌ترین شهرهای این کشور از دید گردشگران تور تایلند است. میانگین دمای آن در طول سال به 30 درجه می رسد و یک فصل مختص آب و هوای موسمی و طوفانی دارد. اکثر توریست ها از ماه نوامبر تا آوریل در هوای دلپذیر و آفتابی ترین روزها به اینجا سفر می کنند. آوریل گرم ترین ماه سال است و دمای هوا معمولا بیشتر از 35 درجه می باشد. محلی های پوکت در اواسط ماه آوریل فستیوال Songkran را برگزار می کنند.

از ماه می تا اکتبر شرایط هوایی پوکت متفاوت تر است. این ایام از سال معمولا به عنوان "فصل بارانی" یا "فصل سبز" شناخته می شود. زیرا طوفان های سهمگین گرمسیری و موسم بارانی بسیاری را شاهد هستیم. بااین حال میزان بازندگی در این ایام تقریبا قابل پیش بینی است. معمولا بعد ازظهرها و گاهی شبها باران بارش دارد و رطوبت هوا هم کاهش پیدا می‌کند. پوکت حتی در طول پربارانترین و شرجی ترین هوا نیز تابش خورشید و هوای صاف و آفتابی فراوانی دارد.

ماه های نوامبر تا آوریل خشک ترین ماه های سال هستند و باران بسیار ناچیزی را در پوکت شاهد هستیم. کسانی که به سواحل شنی پوکت علاقه دارند عاشق این فصل خواهند بود. در این زمان جاذبه های ساحلی و مناطق زیبا و آفتابی فراوانی منتظر کسانی هستند که برای استراحت، حمام آفتاب و ورزش های آبی به این مکان آمده‌اند. به علاوه گاهی نسیم های دلپذیری از سوی دریا می وزد که تحمل آب و هوای شرجی را آسانتر می‌کند.

در فصولی که پوکت خلوت می شود، اقامتگاه ها نیز ارزانتر هستند و امکاناتی که ارائه می دهند مناسب است. در طول این مدت نیز جاذبه ها و سواحل آسوده تر و خلوت تر هستند و فعالیت های تفریحی بسیاری برای سرگرمی خواهید داشت.

اواسط اکتبر تا اواخر فوریه بیشترین گردشگر تور تایلند وارد این کشور می شوند. در این بازه زمانی ظرفیت اکثر هتل ها تکمیل است و علت این مساله شرایط مطلوب آب و هوایی و همزمانی با مراسم سال نوی میلادی است. ماه های جولای و آگوست هم در رده بعدی قرار دارند. در این ماه ها هم تایلند مقصد تعداد زیادی از گردشگران است.

تایلند یکی از  محبوب‌ترین کشورها در بین گردشگران ایرانی است. دلیل این محبوبیت بالا طبیعت زیبا، سواحل آفتابی، تفریحات آبی متعدد، معابد زیبا و از همه مهمتر ارزان بودن آن است. تایلند آب و هوایی کاملا تایلندی دارد چراکه میانگین دمای آن در طول سال به 30 درجه می رسد و یک فصل مختص آب و هوای موسمی و طوفانی دارد. اکثر توریست ها از ماه نوامبر تا آوریل در هوای دلپذیر و آفتابی ترین روزها به اینجا سفر می کنند. آوریل گرم ترین ماه سال است و دمای هوا معمولا بیشتر از 35 درجه می باشد. محلی های تایلند در اواسط ماه آوریل فستیوال Songkran را برگزار می‌گردند و در خیابان ها به آب بازی می‌پردازند و خنک می‌شوند.

ماه های نوامبر تا آوریل خشک ترین ماه های سال هستند و باران بسیار ناچیزی را مشاهده خواهید کرد. گردشگران تور تایلند که به سواحل شنی پوکت علاقه دارند عاشق این فصل خواهند شد. در این زمان جاذبه های ساحلی و مناطق زیبا و آفتابی فراوانی منتظر کسانی هستند که برای استراحت، حمام آفتاب و ورزش های آبی به اینجا می آیند. به علاوه گاهی نسیم های دلپذیری از سوی دریا می وزد که تحمل آب و هوای شرجی را آسانتر می‌کند. 

از ماه می تا اکتبر شرایط هوایی تایلند متفاوت می‌باشد. این ایام از سال معمولا به عنوان فصل بارانی یا فصل سبز شناخته شده. زیرا طوفان های سهمگین گرمسیری و موسم بارانی بسیاری را شاهد هستیم. بااین حال میزان بازندگی در این ایام تقریبا قابل پیش بینی است. معمولا بعد ازظهرها و گاهی شبها باران می بارد و از رطوبت هوا نیز کاسته می شود. تایلند حتی در طول پربارانترین و شرجی ترین هوا نیز تابش خورشید و هوای صاف و آفتابی فراوانی دارد.

در فصولی که تایلند خلوت می شود، اقامتگاه ها نیز ارزانتر هستند و امکاناتی که ارائه می دهند مناسب است. در طول این مدت نیز جاذبه ها و سواحل آسوده تر و خلوت تر هستند و فعالیت های تفریحی بسیاری برای سرگرمی دارید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 52

به "بهترین زمان سفر با تور تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین زمان سفر با تور تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان سفر با تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید