برگزاری وبینارهای علمی باعث پویایی و روزآمدسازی اطلاعات علمی می گردد

به گزارش دور زمین، اولین وبینار ارزیابی سیستم های اطلاعات سلامت با رویکرد به منابع بروز تورش در دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید.

برگزاری وبینارهای علمی باعث پویایی و روزآمدسازی اطلاعات علمی می گردد

به گزارش خبرنگاران، دکتر ربیعی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: وبینارهای علمی در راستای توانمندسازی دانشجویان و علاقمندان و ارتقای سطح علمی آنان صورت می گیرد و به وسیله تبادل اطلاعات حاصله منجر به پویاسازی و روزآمدسازی اطلاعات علمی می گردد.

دبیر علمی انجمن انفورماتیک پزشکی ایران اضافه نمود: در این وبینار به طور همزمان 22 نفر از سراسر کشور شرکت نموده بودند و شرکت کنندگان درخصوص آخرین یافته های این حوزه به بحث و گفتگو پرداختند.

به گفته ربیعی؛ انجمن علمی انفورماتیک پزشکی ایران با هدف راهنمایی فعالیت های علمی در حوزه انفورماتیک پزشکی تشیکل شده است و با برگزاری منظم چنین سمینارهایی که اصطلاحاً وبینار نامیده می شوند درصدد است گامی در راستای انجام تعهدات حرفه ای خود بردارد.

دبیر علمی انجمن انفورماتیک پزشکی ایران در سرانجام سخنان خود اظهار امیدواری کرد برگزاری وبینارهای حوزه انفورماتیک پزشکی بستر مناسبی را برای نزدیکی بیشتر فعالان این حوزه و فعالیت های علمی در قالب برنامه هایی با جهت گیری پاسخگویی اجتماعی فراهم کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، اولین وبینار علمی دانشکده پیراپزشکی توسط دکتر رضا ربیعی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت دانشکده پیراپزشکی و دبیر علمی انجمن انفورماتیک پزشکی ایران و با همکاری مدیریت واحد IT این دانشکده اجرا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2289

به "برگزاری وبینارهای علمی باعث پویایی و روزآمدسازی اطلاعات علمی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری وبینارهای علمی باعث پویایی و روزآمدسازی اطلاعات علمی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید