برگزاری جلسه بین انصاری فرد و کالدرون، اتخاذ تصمیم درباره جابجایی و اردوی زمستانی

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نقطه نظرات خود را در خصوص اردوی زمستانی تیمش و جابجایی نیم فصل عنوان نمود.

برگزاری جلسه بین انصاری فرد و کالدرون، اتخاذ تصمیم درباره جابجایی و اردوی زمستانی

به گزارش خبرنگاران، حسین قدوسی در خصوص صحبت های مطرح شده از سوی کالدرون در نشست امروزش با انصاری فرد، گفت: کالدرون گفت که زمان اردوی زمستانی تیم از 11 تا 23 ژانویه (21 دی تا 3 بهمن) خواهد بود و او بر اساس سیستم و شرایطی که کادر فنی برای تیم در نظر گرفته محل برپایی این اردوی خارجی را انتخاب خواهد نمود و خواستار برگزاری بازی تدارکاتی هم شده و قرار است مدیر تیم در هماهنگی با مدیر عامل باشگاه نتیجه اقدامات اجرا شده را تا قطعیت آن به کالدرون اطلاع دهد تا اردوی زمستانی سرخ ها با کیفیت مطلوب برگزار گردد.

وی اضافه نمود: درباره جذب مهاجم در نیم فصل که آقای کالدورن بر آن اصرار دارند هم صحبت شد و به اطلاع آقای کالدرون رسانده شد که باشگاه از بین بیش از 20 مهاجمی که به باشگاه معرفی شده اند طی یکی دو روز آینده ، سه یا چهار گزینه پیشنهادی که کیفیت بهتری دارند و امکان جذب و شرایط آنها آنالیز شده را به کادر فنی معرفی خواهد نمود. آقای کالدرون هم اگر گزینه ای داشته باشند پس از جمع بندی همه گزینه ها تصمیم گیری خواهند کرد. همچنین جذب هافبک تهاجمی هم حتمی نیست و بستگی به گزینه های پیشنهادی موجود و کیفیت آنها دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خاتمه اظهار داشت: آقای کالدرون درباره جابجایی نیم فصل تاکید نمود که فعلا تمرکزم روی تیم است و همه بازیکنان با جدیت کامل در تمرینات کوشش می نمایند. به بازیکنانم اعتماد دارم و با توجه به اینکه چه بازیکنانی را می توانیم جذب کنیم درباره جابجایی نیم فصل تصمیم می گیرم و زمان جابجایی درباره جابجایی هایی احتمالی نظرم را به باشگاه خواهم گفت و عجله ای در این باره نیست چرا که زمان کافی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2202

به "برگزاری جلسه بین انصاری فرد و کالدرون، اتخاذ تصمیم درباره جابجایی و اردوی زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه بین انصاری فرد و کالدرون، اتخاذ تصمیم درباره جابجایی و اردوی زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید