برگزاری بیش از 8500 نفر ساعت دوره های آموزشی در شرکت گاز استان کرمان

به گزارش دور زمین، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت:با وجود تمامی محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی به علت شیوع ویروس کرونا؛ ما در شرکت گاز استان کرمان توانسته ایم تنها در سه ماهه اول امسال،بیش از 8500 نفر ساعت دوره آموزشی به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی،مجازی آنلاین،مجازی آفلاین و غیرحضوری در شرکت گاز استان کرمان برگزار کنیم.

برگزاری بیش از 8500 نفر ساعت دوره های آموزشی در شرکت گاز استان کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان ؛ منوچهر فلاح،در تشریح این خبر اضافه کرد:در سه ماهه اول امسال بیش از 7000نفر ساعت آموزش برای کارکنان رسمی وقرارداد مستقیم وهمچنین بیش از 150نفر ساعت برای کارکنان پیمانکاری برگزار شده است.

وی توضیح داد:برنامه های آموزشی مذکور به وسیله مشارکت در دوره های آموزشی حضوری بارعایت شیوه نامه های بهداشتی،مجازی آنلاین،آفلاین و کتاب محور اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه بهسازی و آموزش نیروی انسانی و ارتقای دانش و آگاهی کارکنان در زمینه های تخصصی،کاربردی و مدیریتی با هدف افزایش بهره وری شرکت مد نظر قرار می گیرد،اضافه کرد:این شرکت با تهیه تقویم آموزشی سالیانه برای تمامی پرسنل و برگزاری دوره های شغلی،بهبود مدیریت عمومی، فرهنگی وHSEبا استفاده از اساتید مجرب، به این مهم دست یافته است.

منوچهر فلاح،با تاکید بر اینکه بهسازی و آموزش نیروی انسانی و ارتقا دانش و آگاهی کارکنان در زمینه های فنی وتخصصی،کاربردی و مدیریتی با هدف افزایش بهره وری شرکت به اسم اولین خط مشی شرکت گاز استان کرمان است،اضافه کرد: این شرکت با تهیه تقویم سالیانه برای تمامی پرسنل و برگزاری دوره های شغلی،بهبود مدیریت و عمومی فرهنگی ونیز با استفاده ازاساتید مجرب به این امرمهم دست یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان مهمترین هدف آموزش در این شرکت را توانمندسازی پرسنل و افزایش رشد علمی آنها در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مشترکین دانست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4509

به "برگزاری بیش از 8500 نفر ساعت دوره های آموزشی در شرکت گاز استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 8500 نفر ساعت دوره های آموزشی در شرکت گاز استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید