برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

به گزارش دور زمین، اگر تور پاتایا شما تنها محدود به دو روز است، چه کارهایی باید انجام دهید؟ شهری وسیع با امکانات و جاذبه‌های خاص و گوناگون، رستوران‌های فوق‌العاده، مغازه‌ها و فروشگاه‌های جذاب و سواحل وسیع خارق‌العاده پیش روی شما است و زمان شما بسیار محدود است؛ بنابراین حتما باید اولویت‌بندی داشته باشید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا به راحتی تصمیم بگیرید در طی تور دو روزه پاتایا چه کارهایی را انجام دهید.

برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند

در ادامه با بهترین جاذبه‌های پاتایا در تایلند آشنا می‌شوید که بهتر است در طی تور پاتایا حتما از آن‌ها بازدید کنید. به کمک این راهنما می‌توانید بهترین بهره را از اقامت کوتاه مدت خود در این شهر جالب تایلند داشته باشید و از زمان خود بهترین استفاده را بکنید و از تور تایلند نهایت لذت را ببرید.

روز نخست در تور پاتایا

در طول روز: موزه

sanctuary of truth

مسلما باید با بازدید از خاص‌ترین جاذبه پاتایا شروع کنید و این مکان جایی نیست جز: معبد حقیقت پاتایا (Sanctuary of Truth). در این مکان می‌توانید از مجموعه چندین موزه عجیب و غریب و غیرمعمول شهر بازدید کنید که از آن جمله می‌توان به موزه Teddy Bear، موزه هنر در بهشت (Art in Paradise) و موزه Ripley’s Believe It Or Not! اشاره کرد. در نهایت در انتهای جنوبی ساحل پاتایا می‌توانید از تپه بالا رفته و شاهد منظره فوق‌العاده‌ای باشید و از معبد Bid Buddha of Wat Phra Yai بازدید کنید.

اگر به خرید کردن علاقه دارید فراموش نکنید که سری به فستیوال مرکزی (Central Festival)، Mike’s Shopping Mall و Royal Garden Plaza بزنید. تمامی این مراکز خرید در امتداد خیابان Beach Road قرار دارند و محلی مناسب برای خرید برندهای طراحان معروف است.

عصر: تماشای نمایش!

tiffany

روز نخست خود در پاتایا را با تماشای چندین نمایش به پایان دهید. در این نمایش‌ها اکثرا مردان در نقش زنان ظاهر می‌شوند و در این میان Tiffany Show مشهورترین نمایش به حساب می‌آید. احتمالا در یک شب، تنها زمان تماشای نمایش یک ساعته و تماشای چندین مبارزه در Boxing World را پیدا کنید.

روز دوم در تور پاتایا

در طول روز: تاریخ و طبیعت

nongnooch

منطقه ساحلی جامتین پاتایا (Jomtien) دارای مناظر و جاذبه‌های خاص و فوق‌العاده‌ای است، به ویژه در انتهای جنوبی آن. از این جاذبه‌ها می‌توان به باغ‌های گیاه‌شناسی گرمسیری نونگ نوچ پاتایا (Nong Nooch) و کوهستان بودا (Buddha Mountain) اشاره کرد که در جوار منطقه زیبای دریاچه نقره‌ای (Silverlake) قرار دارد. دو بازار و مرکز خرید میموسا پاتایا (Mimosa Pattaya) و بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market) در این منطقه وجود دارند که در این اماکن علاوه بر خرید کردن سرگرمی‌های زیادی برای خانواده‌ها وجود دارد. دو پارک آبی بزرگ Cartoon Network Amazone Waterpark و پارک آبی رامایانا (Ramayana) نیز در این منطقه هستند که تفریحات زیادی را می‌توان در آن‌ها تجربه کرد. علاوه بر این‌ یکی دیگر از جاذبه‌های کمتر شناخته شده دیگر این منطقه عبارتند از: معبد بودایی Yansangwararam و Viharn Sien.

عصر: زمانی برای مهمانی و جشن گرفتن!

Walking Street

تور پاتایا بدون حداقل یک شب جشن گرفتن اصلا کامل نمی‌‌شود! بهترین مکان برای جشن گرفتن و شرکت در مهمانی Walking Street مشهور است. در این مکان می‌توانید شبی مفرح و پر از خوش گذرانی داشته باشید.

انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3710

به "برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر دو روزه پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید