برترین شهر بازی های آسیا

به گزارش دور زمین، شهرهای بازی یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های هر کشوری هستند. برترین شهر بازی های آسیا در کشورهایی همون تایلند، اندونزی، هند و چین قرار دارند که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته ایم.

برترین شهر بازی های آسیا

شهر بازی Siam Park City در تایلند

این پارک که در نزدیکی فرودگاه بانکوک قرار گرفته است که در سال 1980 به بهره برداری رسید. زمین این پارک از قبل به عنوان زمین کاشت برنج مورد استفاده قرار می گرفته است. علاوه بر ترن هوایی های بزرگ، یک مرکز آب درمانی به همراه ماساژور های تایلندی حرفه ای و همچنین سافاری در جنگل با استفاده از قایق برای گردشگران تور تایلند طراحی شده است.

شهر بازی Dunai Fantasi

این پارک که در جاکارتای اندونزی و در مجاورت دریاچه ای در پر رفت و آمدترین منطقه این شهر قرار گرفته است که به دو قسمت با موضوعات جغرافیایی مختلف تقسیم شده است. اخیراً برنامه های جدیدی نظیر رژه فیل ها، سقوط آزاد و جاذبه هایی با موضوع کتاب و فیلم سفر به مرکز زمین به پارک اضافه شده‌اند. اسم پارک به معنی سرزمین خیال در باهاسا است.

شهر بازی Essel World

این پارک که در جزیره 25 هکتاری در سواحل گورای بمبئی قرار دارد، پوشیده از جنگل ها، گیاهان و گل های زیبا و سرسبز و پرندگان عجیب است. بازدید کنندگان از طریق قایق به قسمت های مختلف جزیره برده می شوند. ترن هوایی، جاذبه های خانوادگی، مسیر های آبی هیجان انگیز، اسکیت روی آب، سالن بولینگ و سالن نمایش از مهترین جاذبه های این پارک هستند.

شهر بازی Happy Valley

شهر بازی Happy Valley که در شنزن چین قرار دارد، پر طرفدار ترین پارک موضوعی در استان گوانگجو می باشد. این پارک در سال 1998 شروع به فعالیت کرد. در بخش های مختلف پارک شعبده بازی، حرکات آکروباتیک و ورزشی جالبی اجرا می شود. پارک آبی مایان، ضیافت اسپانیایی، معدن طلا و یک جنگل از دیگر بخش های این پارک است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4014

به "برترین شهر بازی های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهر بازی های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید