بذری: کشتی بلاتکلیف نیست، اما باید زودتر ثبت نام انجام گردد، ورود دبیر، حیدری، خادم و بقیه به انتخابات جای خوشحالی دارد

به گزارش دور زمین، عضو کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بوداپست گفت: یک روزی گفته می شد که کشتی در بحث مدیریتی نیرو کم دارد اما امروز جای خوشحالی دارد که دبیر، حیدری، خادم و بقیه برای شرکت در انتخابات ورود نموده اند.

بذری: کشتی بلاتکلیف نیست، اما باید زودتر ثبت نام انجام گردد، ورود دبیر، حیدری، خادم و بقیه به انتخابات جای خوشحالی دارد

علی اصغر بذری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص احتمال حضورش در کادرفنی یکی از تیم های ملی رده های سنی پایه گفت: فعلا که در اردویی نیستم اما به عنوان عضو کمیته فنی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان 16 و 17 اسفند در خانه کشتی حضور پیدا خواهم کرد و نمی دانم پس از آن برنامه چه خواهد بود.

وی درخصوص بلاتکلیفی این روزهای ریاست فدراسیون کشتی تاکید نمود: البته از نظر من کشتی بلاتکلیف نیست و کارها طبق برنامه پیش می رود. هر چند که هنوز هم هم معتقدیم کاش رسول خادم بود ولی خداراشکر او در این سال ها کسانی را تربیت کرد مثل حمید بنی تمیم که می توانند فدراسیون را به خوبی اداره نمایند. علیرضا رضایی هم در فدراسیون حضور دارد، او آدم بزرگی در کشتی است و فعلا کارها خوب پیش می رود.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2006 ادامه داد: اینکه زودتر تکلیف کشتی روشن گردد، خیلی بهتر است چون افراد به صورت معین و روشن نمی دانند مسئولیت کشتی در آینده به چه کسی سپرده خواهد شد و آیا باز هم شاهد تغییراتی هستیم یا نه.

این مربی مازندرانی با اشاره به بزرگانی که این روزها از آنها به عنوان نامزدهای احتمالی احراز ریاست فدراسیون کشتی یاد می گردد، اعلام کرد: جای خوشحالی دارد که این افراد می خواهند در انتخابات شرکت نمایند. با تصمیم این سرمایه ها برای ورود به کشتی، اوضاع خوب خواهد شد چون آنها عضو جامعه کشتی هستند و حالا احساس مسئولیت نموده اند. یک روزی گفته می شد که کشتی در بحث مدیریتی نیرو کم دارد و به افرادی خارج از خانواده کشتی رو آورده می شد اما امروز علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، امیررضا خادم، عباس جدیدی و ... همه آدم های بزرگی هستند که هم کار مدیریتی نموده اند و هم تجربه و سابقه خوبی در کشتی دارند و این جای خوشحالی است.

علی اصغر بذری توضیح داد: امیدوارم زودتر وزارت ورزش زمان ثبت نام را اعلام کند تا معین گردد چه کسانی می خواهند در انتخابات ثبت نام نمایند، چون یک روز می گویند امیررضا خادم می آید و یک روز می گویند نمی آید. سایر دوستان هم تا ثبت نام انجام نگردد، نمی توانند برنامه های شان را بگویند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1669

به "بذری: کشتی بلاتکلیف نیست، اما باید زودتر ثبت نام انجام گردد، ورود دبیر، حیدری، خادم و بقیه به انتخابات جای خوشحالی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بذری: کشتی بلاتکلیف نیست، اما باید زودتر ثبت نام انجام گردد، ورود دبیر، حیدری، خادم و بقیه به انتخابات جای خوشحالی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید