باقری: بخاطر گل نزدن تیم، فشار رویمان بود، حواشی روی نتایج مان تاثیرگذار است

به گزارش دور زمین، مهاجم گلزن استقلال می گوید گلزنی در دیدار با نفت مسجدسلیمان باعث گردیده تا فشار روی تیمش کاهش پیدا کند.

باقری: بخاطر گل نزدن تیم، فشار رویمان بود، حواشی روی نتایج مان تاثیرگذار است

به گزارش خبرنگاران، روح الله باقری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: فضای جام حذفی با رقابت های لیگ برتر فرق دارد. کار سختی پیش روی ما بود. در جام حذفی نباید به صندلی تیم ها در لیگی که بازی می نمایند توجه کرد چون شرایط متفاوت است. ما می توانستیم دو سه گل اول بازی بزنیم ولی نشد و این مسئله کار را سخت کرد.

وی ادامه داد: روی ما فشار زیادی بود اما قبلا هم گفته بودم روند موفقیت های ما از بازی جام حذفی آغاز می گردد و می خواهیم در لیگ برتر نیز دومین برد را کسب کنیم. ما سال جاری برای کسب هردو جام می جنگیم. بازی های آسیایی هم نزدیک است و باید تا آن موقع به هماهنگی بیشتر و بهتر برسیم و در اوج بلوغ تاکتیکی باشیم.

باقری اضافه نمود: ما می خواستیم بازی در 90 دقیقه تمام گردد ولی فشار زیادی روی ما وجود داشت. حواشی مختلفی در این مدت ایجاد شد که روی کارمان اثرگذار بود.

مهاجم استقلال درباره گلی که به ثمر رساند گفت: بخاطر گل نزدن های تیم، فشار زیادی روی ما بود. گلی هم که زدم کار تیمی بود و من فقط ضربه آخر را زدم. با این پیروزی با آمادگی بیشتری آماده بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان می شویم تا پیروزی را بدست آوریم. با این برد شرایط روحی تیم نیز بهتر از قبل شد و تیم با آرامش برای بازی های بعدی آماده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 973

به "باقری: بخاطر گل نزدن تیم، فشار رویمان بود، حواشی روی نتایج مان تاثیرگذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: بخاطر گل نزدن تیم، فشار رویمان بود، حواشی روی نتایج مان تاثیرگذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید