باغ های معلق سنگاپور

به گزارش دور زمین، هتل PARKROYAL on Pickering در یکی از شلوغ‌ترین شهرهای دنیا یعنی سنگاپور قرار گرفته است. این هتل مجلل، مفهوم باغ‌های معلق را به به زمان حال آورده و در معماری بنایش استفاده کرده است. این هتل فوق‌العاده، نه تنها خدماتی با کیفیت عالی در سطح جهانی دارد، بلکه پارک اختصاصی نیز دارد؛ پارکی که بیرون از پنجره‌ها آویزان شده است.

باغ های معلق سنگاپور

این هتل جوایز بین‌المللی بسیاری را برای معماری منحصر به فردش برنده شده است. تکنولوژی‌های مرتبط به مصرف بهینه انرژی در تمام ساختمان نصب شده‌اند. 6 باغ معلق این هتل نماد اصلی آن هستند و آن را به مکانی عالی برای اقامت در مدت تور سنگاپور و دوری کردن از شلوغی و هیاهوی شهر تبدیل می‌کنند.

دلیل برای انتخاب این هتل برای تور سنگاپور زیاد است. اقامت در این هتل تجربه خاصی برای شما خواهد بود چرا که این هتل بهترین نوآوری‌ها را با کیفیت عالی خدمات ترکیب کرده است. با توجه به آب و هوای سنگاپور، اقامت در این هتل در تمام سال ممکن است. هوا در تمام طول سال در این شهر گرم و مرطوب است و آوریل و می گرمترین ماه‌های سال هستند. هتل PARKROYAL on Pickering تنها با یک سواری  20 دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی Changi در دسترس است.

انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2916

به "باغ های معلق سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های معلق سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید