بازیهای رایگان تلفن های همراه هوشمند برای مسافرین

به گزارش دور زمین، بازیهای رایگان تلفن های همراه هوشمند برای مسافرین، خبرنگاران: از دویدن در معبد و له کردن اب نبات گرفته تا صحبت با دوستان و حمله رعد آسای تتریس، این بازیها را فقط برای گذراندن وقت در فرودگاهها می سازند و دانلود این بازیهای سرگرم کننده کاملا رایگان می باشد.Duolingo، candy crush، Pictionary، صحبت با دوستان، دویدن در معبد 1 و 2، بازی نقاط و...

بازیهای رایگان تلفن های همراه هوشمند برای مسافرین

خبرنگاران: از دویدن در معبد و له کردن اب نبات گرفته تا صحبت با دوستان و حمله رعد آسای تتریس، این بازیها را فقط برای گذراندن وقت در فرودگاهها می سازند و دانلود این بازیهای سرگرم نماینده کاملا رایگان می باشد.

Duolingo

این برنامه نه تنها اتلاف وقت نیست بلکه یک بازی مولد نیز می باشد! Duolingo بازی ای است که به شما زبانی را در قالب یک مطالعه سرگرم نماینده می آموزد (اسپانیایی، دانمارکی، ایرلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی، هلندی در دسترس هستند.)

candy crush

قصه آب نباتهای له شده این بازی بسیار اعتیاد آور است و مقاله ای هم در مجله تایمز در خصوص نوع برنامه نویسی ان، بسیار انتقاد نموده است. این برنامه برای دانلود و بازی رایگان است اما باید هشدار داد که بازی بسیار وسوسه انگیز می باشد و به شما اجازه می دهد که خیلی سریع به سطح بعدی بروید. اگر شما از قبل با 544 سطح بازی آب نبات له شده برخورد نموده اید سعی کنید فقط با سوار شدن بر پادشاه که سازنده این برنامه است، این قصه را به خاتمه برسانید.

طراحی کردن رایگان

اگر شما بازی موبایل ورژن Pictionary را دوست دارید، این برنامه به شما شیئی را برای طراحی می دهد و دوستان شما باید حدس بزنند که شما چه چیزی طراحی می کنید. بسیاری از کلمات در نسخه رایگان بازی طراحی وجود ندارد. اگر شما با افراد مختلف بازی کنید مسیرهای انحرافی سرگرم نماینده ای هم در این بازی وجود دارد.

صحبت با دوستان

اگر تقلا کردن را دوست دارید پس شما عاشق صحبت کردن با دوستانتان هم هستید، که این کار، خود بازی است. شما می توانید به طور تصادفی با افراد غریبه یا با دوستانتان بازی کنید و به دیگران در بازی پیغام دهید. اگر شما با کلمه ای که مجاز نیست بازی می کنید، برنامه اجازه استفاده از ان را به شما نمی دهد، اما این کار سبب نمی گردد که نوبت خود را از دست دهید، فقط دوباره سعی کنید.

دویدن در معبد 1 و 2

عروسکی را بقاپید و بروید! کل بازی دویدن در معبد است و سپس ادامه ان در بازی دویدن در معبد 2 می باشد. هر دوی این بازیها دونده های بی خاتمه هستند، زیرا شما می دوید، می پرید، سر می خورید و از مسیرتان جاخالی می دهید و در معبد گم می شوید تا اینکه به طرز وحشتناکی می میرید. کجای این بازی سرگرم نماینده است؟ هردو بازی اعتیاد آور و در عین حال باارزش است. همانطور که بازی می کنید شخصیتهای جدید مانند مونتانا اسمیت که به فدورا معروف است را می شناسید و نیروهای جدیدی به شما یاری می نمایند تا برای رسیدن به امتیازات بالاتر ضرب و شتم کنید.

بازی نقاط

نقاط یکی از ساده ترین بازیهای موجود است، اما یکی از محبوبترین انها نیز می باشد. در این بازی شما باید با نقاط هم رنگ مربع هایی را بسازید. آیا می خواهید آن را کمی پیچیده تر کنید؟ راهنمای برنده بازی نقاط به شما یاری می نماید. (اما اجازه ندهید که به شما فشار آورند.) با توجه به گفته سازنده برنامه، بازی طوری طراحی شده است که حالتی مانند ذن را ایجاد می نماید.

حمله رعد آسای تتریس

اگر در طی روز بر روی Game Boy Back بازی می کنید، به بازی تتریس عادت می کنید. این بازی را به طور رایگان به وسیله بازی تتریس بازی کنید، این یک بازی دو دقیقه ای است که شما را مجبور می نماید تا خطوط کوتاه را در مدت زمان کمی روشن کنید تا به امتیازی بالاتر برسید.(نسخه اصلی تتریس رایگان نیست، اما می توانید ان را با قیمت 2.99 $ دانلود کنید.)

برش طناب رایگان

نسخه رایگان بازی برش رایگان طناب، همان خود بازی است، مگر اینکه بخواهید با تبلیغت پاپ آپ روبرو شوید. برای بازی، از انگشتتان برای بریدن طنابها و غذا دادن به یک هیولا بهره ببرید. این بازی ای ساده است ولی شما خیلی راحت زمان خود را از دست می دهید.

MayDay! فرودی اضطراری

تظاهر کنید که خلبان هستید و منتظرید هواپیمایتان با بازی می دی فرود بیاید. در این بازی، شما باید با اب و هوای بد مبارزه کنید! شکست می خورید! ولی هواپیمایتان سالم فرود می اید(این بازی خوبی برای مسافرین عصبی نباشد).

نسخه جهانی نقشه TapQuiz

یک برنامه آموزشی دیگر، تپ کوییز برنامه ای است که به شما به وسیله یک بازی سرگرم نماینده جغرافیا می آموزد. همه شما باید با یک ضربه یا Tap به سوالات روی نقشه پاسخ صحیح بدهید. شاید چیزی هم در باره مقصدی که می خواهید به آنجا پرواز کنید یاد بگیرید.

منبع: کوله پشتی
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3202

به "بازیهای رایگان تلفن های همراه هوشمند برای مسافرین" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازیهای رایگان تلفن های همراه هوشمند برای مسافرین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیهای رایگان تلفن های همراه هوشمند برای مسافرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید