تور روسیه: بازار گرم قیمت بلیت های پرواز مسکو تهران

به گزارش دور زمین، با توجه به حجم بالای تقاضاهای پرواز مسکو به تهران، می توان با قیمتی بین دو میلیون تا سه میلیون و 500 هزار تومان در روزهای آینده بلیت بازگشت به تهران را تهیه کرد.

تور روسیه: بازار گرم قیمت بلیت های پرواز مسکو تهران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

با توجه به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما که در سال های گذشته رسما اجرا شده است، شرکت های هواپیمایی می توانند با توجه به شرایط بازار و اهداف و برنامه ریزی هایی که دارند، نرخ بلیت خود را جابه جا نمایند که همین موضوع در ایام پرتقاضا مشکلاتی را به وجود می آورد.

با حذف تیم ملی ایران از رقابت های جام جهانی، بخش قابل توجهی از مسافران ایرانی قصد دارند ظرف کوتاه ترین مدت به ایران بازگردند و این موضوع تقاضای پروازهای روسیه به سمت ایران را بسیار بالا برده و باعث افزایش قیمت ها شده است، هرچند بعضی از افراد سفر خود را با تورهای مسافرتی برنامه ریزی نموده اند، اما هنوز هستند افرادی که تعداد آن ها کم نیست و برای بلیت برگشت شان بلاتکلیف مانده اند.

شرکت هواپیمایی ماهان که از گذشته چند پرواز برنامه ای میان تهران و مسکو را در اختیار داشته، در ایام جام جهانی نیز این پروازها را ادامه داده است و هر چند بخش زیادی از ظرفیت آن ها به فروش رسیده، اما همچنان می توان با قیمتی بین دو میلیون تا سه میلیون و 500 هزار تومان در روزهای آینده بلیت بازگشت به تهران را تهیه کرد. البته این شرکت برای همه این روزها پرواز ندارد، ولی برای مثال برای امروز (چهارشنبه) پروازهای به جای مانده این شرکت در کلاس اکونومی با حدود دو میلیون و 300 هزار تومان و در کلاس بیزینس با نرخ 3 میلیون و 500 هزار و 6 میلیون و 500 هزار عرضه شده که البته ظرفیت بسیار محدودی برای آن ها به جای مانده است.

در روزهای آینده که ایرلاین های ایرانی پرواز ندارند نیز تعدادی از شرکت های هواپیمایی خارجی برای پرواز از مسکو به تهران ظرفیت هایی را در نظر گرفته اند که هر چند با توقف در چند شهر همراه است، اما با نرخی پایین عرضه می گردد. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز نیز برنامه ای این چنینی دارد. شرکت هواپیمایی ایرآستانا متعلق به کشور قزاقستان پروازی را برای روز هشت تیر ارائه نموده که هر چند در دو شهر قزاقستان توقف خواهد داشت، اما مسافران را با نرخی حدود سه میلیون و 500 هزار تومان به ایران می آورد.

البته پروازهای گران قیمت تری نیز در این بازار عرضه می گردد که از سوی چند ایرلاین مختلف ارائه شده است. این پروازهای گران قیمت که کمترین نرخ شان هفت میلیون بوده و حتی تا مرز 32 میلیون تومان نیز عرضه می شوند، زمان سفری بسیار طولانی دارند و با توجه به قیمت شان قطعاً مورد استقبال مسافران ایرانی قرار نخواهند گرفت. از این رو پروازهای ترانزیت چند ایرلاینی تنها در بازار عرضه شده و بعید است که جز موارد خاص از سوی مسافران خریداری گردد.

با کاهش مقدار تقاضای سفر از روسیه به ایران در روزهای آینده احتمالا بازار این جهت به حالت گذشته خود بازخواهد گشت.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4759

به "تور روسیه: بازار گرم قیمت بلیت های پرواز مسکو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: بازار گرم قیمت بلیت های پرواز مسکو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید