این فیلم مهرداد میناوند گریه تان را در می آورد ! ، چقدر امیدوار بود!

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: اخیرا فیلم عروسی مرحوم مهرداد میناوند در فضای مجازی منتشر شد.

این فیلم مهرداد میناوند گریه تان را در می آورد ! ، چقدر امیدوار بود!

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. مهرداد میناوند متولد 9 آذر 1354 است. مهرداد میناوند در سن بیست سالگی به عضویت تیم ملی درآمد. مهرداد میناوند 8 بهمن سال 1399 به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. فیلم عروسی مهرداد میناوند در سالروز تولدش در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگاران، فیلم عروسی مهرداد میناوند و همسرش در فضای مجازی منتشر شد. آرزوهای این فوتبالیست حالا در زیر خاک دفنه شده است.

آرش ظلی پور با انتشار این ویدیو نوشت : این ویدئو قسمت هایی از مراسم عروسی مهرداد میناوند که دقیقا سال قبل 99/9/9 برگزار شد…کی فکرشو میکرد پسر پر انرژی و عاشق زندگی که به گفته خودش و همه اطرافیانش این بار عاشق شده بود و یه جور دیگه ای زندگیشو دوست داشت تنها 2 ماه کنار همسرش زندگی کنه و …

مهرداد و شبنم عزیز اولین سالگرد عروسیتون مبارک

زندگی مشترک مهرداد میناوند

مهرداد میناوند تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق دارد، همسر سابق او متولد ایران بود ولی در اتریش زندگی می کرد و مهرداد در آن کشور با وی ازدواج کرد و حاصل آن فرزندی به نام آریا شد که با میناوند زندگی می کند. پس از طلاق او شایعاتی در مورد ازدواج مجددش منتشر شد که میناوند به شدت ازدواج مجددش را تکذیب کرد و گفت آن عکس هایی که در فضای مجازی پخش شده است مربوط به هوادارانم هست.

از مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس فیلمی پخش شد که حضور وی در پارتی مختلطی را نشان می داد. به طور کلی این حاشیه ها مدت های زیادی برای او دردسرساز شد. در سال1394 تصادف تلخی برای میناوند پیش آمد که به قول خودش شانس آورد جان سالم از آن تصادف به دربرد.

منبع: رکنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5024

به "این فیلم مهرداد میناوند گریه تان را در می آورد ! ، چقدر امیدوار بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فیلم مهرداد میناوند گریه تان را در می آورد ! ، چقدر امیدوار بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید