اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها را آزمایش می نماید

به گزارش دور زمین، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که در نهایت به کاربران اجازه می دهد دوستان خود را در ویدیوها تگ نمایند. اینستاگرام معمولا قبل از اینکه قابلیت های جدید خود را برای تمام کاربران عرضه کند، قابلیت مذکور را فقط برای تعداد اندکی از کاربران ارائه می دهد تا مهندسان این پلتفرم از مسائل احتمالی باخبر شوند.

اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها را آزمایش می نماید

چند روز پیش، اینستاگرام ارسال ایموجی در بخش کامنت ها را به کار بسیار ساده تری بدل کرد. آزمایش مربوط به مشخصه مربوط به ایموجی ها از ماه مه (اردیبهشت) شروع شد و به همین خاطر اگر همه چیز مطابق برنامه ها پیش برود، احتمالا تا چند ماه دیگر قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها هم برای تمام کاربران ارائه می گردد.

به گزارش TechCrunch، برخلاف قابلیت تگ کردن افراد در تصاویر که نام کاربری افراد تگ گردیده به صورت لایه ای جدید نمایش داده می شوند، در این مورد کاربران با ضربه بر یک آیکون روانه صفحه جدیدی می شوند و می تواند فهرست افراد تگ گردیده در ویدیو مذکور را مشاهده نمایند. در حال حاضر، این ویدیوها در پروفایل افراد تگ گردیده به نمایش در نمی آیند اما شاید در حین توسعه این موضوع تغییر کند.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این قابلیت فعلا در حال آزمایش در نسخه موبایل اینستاگرام است و به همین خاطر هنوز برای نسخه وب آن عرضه نگردیده است.

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 751

به "اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید